úterý 17. srpna 2010

Zloději

Při svém pobytu na jihu chodívám na nákupy do Lídla v Týně nad Vltavou. Coop naproti má sice širší a přehlednější sortiment, ale je tam na mě moc lidí a fronty u kasy. Na společném parkovišti s Lídlem je ještě Penny a Řeznictví Zeman. V obojím se dá nakoupit mnoho dobrého. U Zemana třeba výborná dršťkovka z Plzně, či různé výborné uzeniny. Napřed zaparkuji u Lídla, nakoupím hlavní nákup a pak se přesunu o kousek dál k doplnění. Tak jsem zaparkoval i předminulý týden , přesně naproti kasám. Nechtěl jsem žádný velký nákup a tak zdržení v krámě bylo naštěstí krátké. Už od pokladny jsem viděl jak dva muži okukují mou Yamu. Docela jsem měl radost , že má Yama úspěch a že se líbí. Vyjel jsem s vozíkem a pánové se urychleně vzdálili ke svému červenému vozu, mám dojem SEATu, který stál asi dvě stání od Yamy. Divné mi bylo jak rychle odjeli. Zboží vždy nakládám do kufru na nosiči a chtěl jsem to učinit i tentokrát. Po otočení klíčem v zámku kufru mi zajišťovací knoflík zůstal v ruce. Stačila ještě malá chvilka a celý kufr by byl pryč. Knoflík byl odtržen od zámku a stačilo ho povysadit s táhla a na táhlo zatlačit.... V kufru byla nová helma a rukavice. Lidská drzost nezná mezí. Ten pokus totiž páni zloději učinili v pravé poledne... Týňáci , dávejte pozor. Určitě byli místní ...

Žádné komentáře: