středa 22. července 2009

Orlová 1. den či spíše večer

To je 1. skupina, která dorazila na chatu k Majkovi, vyfocená i s hostitelem



po chvíli dorazil i předseda Venda Marauder



a ujal se vlády



Nikdy nenechá svými bonmoty jedno oko suché (od smíchu).
Jeho příjezd i příjezd tiskového mluvčího vzbudil zájem všech přítomných reportérů



Tiskový mluvčí ihned zodpověděl na všetečné otázky




A teď představit rychle prostředí: hodovní síň



zátiší s ohništěm




zátiší s motkami



zátiší s pitím vskutku bohaté



po mnoha pivech se jen zakouřilo....



Hle, triko konkurenčních Motodědků s Kostelce...



Přiznám, že jsem byl po cestě úplně hotov a tak Majkova zahradní sprcha byla to nejvhodnější pro mne. V popředí vodník, který sprchu hlídá a v pozadí můj mini stan. Vejdu se do něj je úhlopříčně, dlouhý je 180 cm a široký 80 cm....



Večer, jelikož jsem nebyl schopen se ochladit, dostal jsem na hlavu chladič poháněný baterií. Je super, ale asi by člověku brzy zamrzly dutiny... Jinak funguje skvěle. Tak blbě normálně asi nevypadám, ale přehřátí a póza pro foto udělaly své (ale velký rozdíl v tom není).
Nebyl jsem schopen jídla, ale lemtal jsem vodu "ani ťava", jak říkají bratia Slováci. Že nejím čílilo Majka (omlouvám se mu). On se o mne staral tak jako naposledy má matka před 60 léty. K večeři byla výborná dršťkovka, která se mi líbila od pohledu, ale fakt to nešlo... Bylo by jí škoda

Večer jsem nefotil a tak musím zalovit v archivech Lusa, Viragodědka, Majka. Snad mi prominou autorské poplatky a nepoženou mne, chudáka, před OSA (Ochranný svaz autorský).



Majk krásně zahrál



Předseda s mluvčím se dobře bavili, stejně jako všichni ostatní



Okolo půlnoci začali být všichni nějak zvadlí



a tak předseda zavelel : Spát ! Přiznám, mnoha z nás se ulevilo....

A tak, milé děti, pohádka zase zítra...

Žádné komentáře: