čtvrtek 23. července 2009

Odjezd a cesta "domů"

Kvůli dědkování jsem odjížděl o den dříve než většina ostatních. Po krásné noci (jen trochu zlobili komáři, ale to nás bývalé čundráky přece nezlomí ) na Majkově houpačce




jsem se probudil do krásného rána. Celou noc byla sice připravená plachta kdyby začalo pršet, jak prorokovali meteorologové, ale ráno bylo jak vymalované.



Snídaně, jako vše po celý pobyt , suprová



Naposled jsme se všichni sesedli a někteří se připravovali na odjezd. Již před tím odjel JVK. Před devátou pak Venda Marauder se svým tiskovým mluvčím a po nich já.



a tak jsem se rozloučil s velice praktickou zahradní sprchou



milým vodníkem



všemi kamarády



i s naším hostitelem , kamarádem Majkem. Stále nevím jak mu poděkovat za krásné chvíle a velice poučnou vyjížďku.



Poslední pokec a odjezd.......

Na cestu jsem se , stejně jako do Orlové, vydal sám. Nikdo z našich tou trasou nejel. Měl jsem strach jestli se dobře dostanu na 56 , ale šlo to hladce. Provoz od Ostravy byl poměrně silný, ale po odbočení na 35 a následně na 481 už jsem jel skoro sám. Dále Vizovice, Zlín, Bilovice. Před vjezdem do UH jsem natankoval a koupil kuřecí bagetu a můj oblíbený broskvový "tea". Odstavil motorku na parkoviště a dal se do jídla. Svah byl sice malý, já blbý, a tak jsem tam nenechal rachlost. Policajt cvakl a YAMA lehla na zem. Řídítkem do trávy, blinkrem na obrubník (prasklé sklíčko) a škrtla hranou blatníku o obrubník ( pár čárek - půjdou zaleštit). Vynadal jsem si do debilů, zahodil zbytek výborné bagety a odjel. Cestou jsem přemýšlel jak může vlastní blbost pokazit dojem z nádherného zážitku....
Za UH už se začaly objevovat mraky. Vlezl jsem do textilu a poručil se tomu nahoře. Asi mně chtěl ochladit, protože před Kyjovem spustil hezký ceďák i s drobnými kroupami. Ty sice netrvaly dlouho, tak 1 km, ale déšť neustával.



U Brumovic znám jednu šikovnou čekárnu s vjezdem (v tuto dobu chvíli pršelo méně a tak jsem vylezl fotit)






Tady se mi snad už klepaly ruce

Poseděl jsem skoro hodinu a když déšť trochu zeslábl, vyrazil jsem. Ne, že by to bylo dobré, ale co tam. Uvažoval jsem i o přespání někde v ubytovně, ale kde by mě v takovém stavu přijali? Dalo to skoro 300 km v ceďáku, ale byla to krása. Jen to bahno a písek, tekoucí s polí na silnici nebylo nic moc. Vzhledem k tomu, že jsem na této motorce nejel nikdy ani na mokru, byla nutná trocha opatrnosti. Když však vezmu, že i tak byl rychlostní průměr i s hodinovou zastávkou 50 km/hod, nebylo to asi zase tak pomalé



Do kempu jsem dorazil skoro za šera.



a vypadalo to tak jako vždy (tyto fotky nejsou z toho dne, na focení už nebyla nálada). Byl veliký grog, panák kořalenky, večeře a spaní. Díky tomuto postupu nemám ani rýmu i když jsem jel celý déšť promočený na pravé straně. Hledal jsem důvod zatékání a vůl jsem si blbě zavřel větrání v bundě...




Druhý den "doma": Slunce, krásné počasí...




Konečný stav po výletu do Orlové: 35561
- 34479
---------
1.082 Km ujeto celkem

Byl to super výlet díky Majkovi. Díky mu za něj


Žádné komentáře: