neděle 22. března 2015

První letošní noclehy na chatičce.

Konečně bylo tak krásně, že jsem u vody i přenocoval. Nějak mě Nuzice neuvítaly vlídně, protože hned po příjezdu nastaly problémy a to dost značné. Zastavil jsem, sklopil policajta a šel pro prkénko k podložení. Je to 5 kroků tam a 5 zpět. Už po otočení k návratu s prkýnkem jsem uviděl jak policajt pomalu zajíždí do měkké půdy. Ani rychlý krok nezabránil problému. Ještě nikdy, za těch 14 let co tam jezdím, nebyla půda tak měkká, aby se stojan zabořil tak rychle. Už delší dobu vím, že Yama je pro mě už moc těžká a síly mně chybí. Na suchu jí ještě zvednu, ale se zabořeným stojanem ani náhodou. Tak jsem povolal mládí , které máme přímo v Nuzicích a ono si s tím problémem poradilo. Díky za pomoc... 
Na cestě mně vyrobili zase objížďku kvůli mostu u Obořiště a tak jsem se svezl po neznámých okreskách , jiných směrem tam, jiných směrem domů. U vody byly  3 krásné dny , jen ve středu byla dopoledne jinovatka, jako každý rok touto dobou. Není divu, bylo -6 st i když v Praze prý bylo na 0... 




278 + 282 = 560 km

Žádné komentáře: