pátek 13. června 2014

Konečně se ryby umoudřily

Z počátku byla voda hodně vysoko a proud nedovoloval chytat. Tak jsem se vydal do lesa. Před 15 léty, kdy jsme do tohoto lesa začali jezdit, byl les krásně čistý a upravený. Teď je les plný klestí a k němu ještě od jara přibyly hromady odpadu. Ty nemohou nijak jinak vzniknout než vjezdem nákladních aut či traktorů po cestě kolem hájovny. Asi by její obyvatel potřeboval nakopat řiť.


Těch hromad je tak asi 10


Po dotaze jsem se dozvěděl, že to je materiál na opravu lesní cesty


Tu by nebylo třeba opravovat kdyby se tam ten bordel nevozil, ale blátem se cesta stejně opravit nedá



Tady ještě loni rostly hojně houby... Dnes tam rostou cihlové odpady...


I tady rostly... Co tady bude pan hajný opravovat?


 Hle houba... Přiznám, že jsem jich moc nenašel . Z těch jedlých jsem našel 2 babky a 5 holubinek různých druhů. Podtrnky i klouzky skončily....

Po pár dnech se voda dostala téměř k normálu a ku podivu začaly brát ryby. Užil jsem si já, čudlař, a i kapraři. Karel dokonce chytil svého oblíbence v délce 82 cm. Samozřejmě šel zpět do řeky. Já chytal hlavně plotice, skaláky, karase, ale připletl se i menší kapr (47) a dokonce bolen.... Vše šlo samozřejmě také zpět...
Užil jsem si krásných 10 dnů. Užil bych si víc kdybych neměl toho souseda - alkoholika. Střízlivý je prima kluk, ale po dvou PETkách tvrdí kraviny, ale on pije každý den 3-4 PETky.... To člověku nezbývá nic jiného než zalézt do chatičky..... Po večerech jsem přečetl 4 knihy. Čtení je mou hlavní večerní zábavou u vody. 
    

274 + 2941= 3215 km

Žádné komentáře: