pondělí 16. prosince 2013

Tak přece ještě jednou

Minulý týden už to na další vyjížďku nevypadalo, ale dnes vylezlo sluníčko a já se neudržel. Potřeboval jsem pro zapomenuté věci na chatičku a tak z toho bylo obvyklé kolečko.Ráno jsem počkal až budou ty mé +3 st., od kterých jezdím. To nastalo mírně po 10. hodině.V Praze i na Táborsku mělo být sluníčko a + 7 st. Sluníčko doopravdy bylo, ale na Táborsku měla teplota do 7 st. dost daleko. Začalo to hned kousek za Prahou. U Voznice na D4 ukazoval teploměr -1 st. Nedalo se tedy jet přes 100km/hod, protože při vyšší rychlosti profukuje můj textil. Odbočil jsem tedy na Obořiště, Višňovou, přehradu Orlík, Kovářov a Milevsko. V lesích byla ještě jinovatka, ale léčivá moc motorky fungovala spolehlivě. Jak říká více lidí od motorek: po svezení je člověku vždy líp....


Pohled s Vystrkova


silnice k Solenicím


Na přehradě


k Popelíkům


k Solenicím


Šedivák před chatičkou


Kam mohlo sluníčko šedivák roztál


Týn nad Vlt.

   
                                                                   Bernartice

U chaty byly ještě -2 stupně, ale nahoře už byl + , tak jsem to vzal před Týn a Bernartice zpět. Projížďka byla nádherná a v Praze pak dokonce +8 st. , proti Bechyni úplný hic....  Tak to byly asi skutečně poslední letošní motokilometry.... Je mně o hodně líp než před svezením


9211 km + 256 = 9467 km za rok 2013

Žádné komentáře: