Letošní sezona mně nějak nepřeje. Stále se nemohu dostat na pořádný výjezd. Teď mně ještě ke všemu zjistili ve Vrbovce prasklou pravou klemu na výfukové vačce. Prodává se pouze s hlavou v celku. Nová pouze za 27 000Kč. Dá se to prý udělat i se starou, odebranou z vadné hlavy. najednou takovou nikdo nemá...Tak budu ještě nějakou dobu stát. Nyní odjíždím hlídat vnoučata a motorka jde stranou. Tak snad v srpnu.....
pátek 27. června 2008
čtvrtek 15. května 2008
Májový deštíček
Po krátkém pobytu na rybách jsem měl jel včera k večeru domů. V Bechyni krásné počasí, jen pár beránků na obloze. Padlo půl páté a tak jsem vyrazil. Vzal jsem to po své zamilované 105 a užíval si. Ba jsem se kochal. Žádný provoz, žádné problémy. S kopce nad Milevskem byl vidět menší černý mrak, ale ten se mě netýkal, protože byl dále napravo od trasy. A také předpověď hlásila pouze místní přeháňky, na východě republiky možnost bouřek. Přes to jsem trochu přidal, abych se mu vyhnul a nedohnal mě. Nad Petrovicemi už ale byl vidět veliký mračoun, ze kterého občas vypadl blesk. Jelikož se cesta k Sedlčanům točí stále mírně vlevo a k severu, kopírovala silnice přesně okraj mraku. U Vysokého Chlumce už hezky kapalo a namoklý prach hezky klouzal. Musel jsem tedy zvolnit. Za Chlumcem už byly obsazeny 2 autobusové zastávky asi 5 motorkáři. Co dělat, jede se dál. Jezdím v textilu a ten celkem drží tělo v suchu. Bundu mám od Nazranu a koupil jsem délku pouze do pasu. Perfektní kalhoty od PSI Hubík mají vyšší pas a tak se to vyrovnává. Přes Sedlčany lilo jako z konve. Silnice se umyla a perfektně držela. Dalo se jet docela ostře. Cesta se stále točí s okrajem mraku a tak z leva sluníčko a jasno, z prava černo a ceďák. To trvalo až k Rabyni. Tam už jen slunce a jasno. Za jízdy dělám inventůru kam mně voda zatekla. Rukavice jsou nacucané, trochu vody za límcem, vlhko v levé botě. Jinak vše v pořádku. Na 50 km v dešti velice dobré. Slapy , Štěchovice a jsem suchý. U Davle to začíná nanovo. Nad Prahou černo a slunce už asi šlo spát. Mám domů posledních asi 18 km a tak to přece nevzdám. V Měchenicích jede proti mě kolega . Vesele se zdravíme. Ostatní už jsou schovaní podle cesty. Na Zbraslavi už není pro déšť vidět. Plechovky i já jedeme krokem. Na silnici kroupy a vrstva vody. Od Modřan se táhne kolona , spíše jen popojíždí. Konec má až v Komořanech. Tak už vodu neberou ani kanály a chtělo by to endurko. Na vozovce je i naplavená hlína a vůbec vše co bylo kolem. Na věčném semafóru , který je tu už léta kvůli výkopu, samozřejmě červená. Zbytečně. Ti od Prahy nikam nemohou. Kolona před nimi stojí. A tak zaplať pámbu , že tam nějaký pospíchal nevjel a neucpal oba směry. Stojíme tam zbytečně tak dvě minuty .Voda crčí po mně i motorce a dívím se, že ještě není v elektrice. Padá zelená a jedeme, tedy ploužíme se. Dole u Sosny stojí voda. Brodíme tak 30cm. Zuzanko ty jsi zlatá, projeli jsme. U servisu konec fronty v protisměru. U hřiště na naší straně opět tak 30 čísel. Kanály ucpané a to tam jedna slavná firma dělá kanalizaci už asi 3 roky. Vyhozené peníze. Proti jede náklaďák a na nás ohled nebere. Dostávám splachovačku až na sedlo. Vůbec nepomohlo, že jsem na něj dělal dopředu aby zpomalil. Chlap v plechovce přede mnou nadává. Měl pootevřené okénko a levé rameno mokré od špinavé vody . Kdyby mohl, asi by toho řidiče zabil. Mně už to nevadí. Hlavně že Zuzana jede na oba válce a voda se na důležitá místa nedostala. Ještě brod kolem bývalého cukrovaru a je klid. Přestává pršet a voda v pohodě odtéká. Tak to jde až domů. Doma dělám rekapitulaci.
Rukavice jsou skrz, v levé botě loužička, mokré tričko okolo krku, jak tam zatékalo při otáčení hlavou, mokrý flek na břiše. Tam se nedivím. Na mém vypouklém pupíčku stojí voda i v menším dešti....a pak zateče zipem dovnitř. Jinak sucho. Takže oba díly od konkurenčních firem , Nazran i Hubík, obstály.
Jako mladý jsem jezdil terénní a i branné soutěže. Tehdejší oděvy, slavné "šestideňáky", se nedají s dnešním oblečením ani srovnávat. Byly tvrdé, neprodyšné. Co nezateklo to člověk dopotil. Včera jsem si chtěl vyzkoušet co ještě vydržím a docela to šlo. Už se těším na nějakou delší šreku.
Rukavice jsou skrz, v levé botě loužička, mokré tričko okolo krku, jak tam zatékalo při otáčení hlavou, mokrý flek na břiše. Tam se nedivím. Na mém vypouklém pupíčku stojí voda i v menším dešti....a pak zateče zipem dovnitř. Jinak sucho. Takže oba díly od konkurenčních firem , Nazran i Hubík, obstály.
Jako mladý jsem jezdil terénní a i branné soutěže. Tehdejší oděvy, slavné "šestideňáky", se nedají s dnešním oblečením ani srovnávat. Byly tvrdé, neprodyšné. Co nezateklo to člověk dopotil. Včera jsem si chtěl vyzkoušet co ještě vydržím a docela to šlo. Už se těším na nějakou delší šreku.
středa 14. května 2008
Rakovice podruhé, tedy 2008
Moje předchozí dubnové a květnové cesty nestály za zápis. Nedařilo se mi udělat nějakou větší vyjížďku. Velmi jsem se těšil na Setkání Čínských chopperů v Rakovicích u Čimelic, kam jsem byl , jako sympatizant, pozván. Jedná se o stále se rozrůstající skupinu výborných lidí z celé republiky. Letos již neplatí, že členem může být jen majitel čínského choppera , ale byly vidět i jiné motorky, ba nahotinky :
Simson

Honda

Suzuki a MZ

ba i HD

pod plachtou v pozadí. Jeho majitel ho tajil až skoro do odjezdu na vyjížďku.
Ale od začátku: letos jsem přijel na sraz už před 8. hodinou a to díky dvěma Rakušanům na endurech, kteří mě předjeli na Cukráku. Chtěl jsem vidět jak dodržují předpisy oni a tak jsem se za ně pověsil. Mám proti nim sice slabotinku, ale stačil jsem. Divte se, ale oni jeli po celou "dálnici" skutečně těch povolených 130 km/hod a vůbec jim nevadilo když je někdo předjel. Když předjeli oni, ihned návrat na pravou stranu. Až k Haldě jeli jako andílci. Přes obec tak 55 a za ní předpisových 90. Nad Haldou se vždy do kopce táhnou někteří slabší jedinci. Jelikož nestačili předjet před zákazem, nic si z toho nedělali a klidně předjeli přes čáru. Jelikož jsem srab a nevím kdo kouká z lesa, trochu jsem zaostal. Za zatáčkou jsem je dojel. Oni stále svou předpisovou rychlostí. Za Milínem předpisové snížení na 70. Následuje dlouhá rovina k odbočce na přehradu Orlík a Solenice. Tam jim najednou chytily saze a měl jsem co dělat jim stačit. Od tabule s názvem obce ale vždy tak 55. Pak jsme dojeli jakousi skupinu chopperů a ti, přesto, že do povolené rychlosti jim dost chybělo, neměli nejmenší snahu nás pustit dopředu a tvrdě si drželi útvar. No, povedlo se. Docela mě mrzelo, když jsem se v Čimelicích musel odpojit. Oba doopravdy uměli...

V 8 už někteří účastníci obcházeli své stroje

a stroje , až na Haryka byly odkryté

potom se osazenstvo odebralo na snídani a já si chtěl vyfotit nějaké zúčastněné stroje



Jen skončila snídaně, už tu byl pan Jan Čejchan , majitel a šéfredakror časopisu
MotoXpress

který ze svého omšelého oře vyndal 3 motorky na zkoušení. Na těch se mohl každý účastník povozit. Nefláknul sebou nikdo a tak malé VDO

vyzkoušela i Jarka

a nejen ona...


Ta malinká padesátka v pohodě uvezla i dva . To už mi , bohužel, došly baterky

Také Panda, kterou pan Čejchan dovezl, měla úspěch. (stříbrná v pozadí)

Pak přišel povel k nástupu na focení pro časopis


a ti značkoví se šli řadit


A to už mně došly baterky definitivně.
Po focení bylo ještě zkoušení motorek, dovezených panem Čejchanem. Pak už jen příprava na vyjížďku a odjezd. Jel jsem s nimi na 1. křižovatku, kde se naše cesty rozešly. Oni směr Březnice a já směr Týn nad Vltavou a pak vstříc alkoholu a oslavě synových narozenin...
Nutno konstatovat, že Rakovice se, stejně jako loni, velice vydařily. Miloš organizuje sraz velice pečlivě a odpovědně. Tak jestli Bůh dá zdraví, příští rok na shledanou
Simson
Honda
Suzuki a MZ
ba i HD
pod plachtou v pozadí. Jeho majitel ho tajil až skoro do odjezdu na vyjížďku.
Ale od začátku: letos jsem přijel na sraz už před 8. hodinou a to díky dvěma Rakušanům na endurech, kteří mě předjeli na Cukráku. Chtěl jsem vidět jak dodržují předpisy oni a tak jsem se za ně pověsil. Mám proti nim sice slabotinku, ale stačil jsem. Divte se, ale oni jeli po celou "dálnici" skutečně těch povolených 130 km/hod a vůbec jim nevadilo když je někdo předjel. Když předjeli oni, ihned návrat na pravou stranu. Až k Haldě jeli jako andílci. Přes obec tak 55 a za ní předpisových 90. Nad Haldou se vždy do kopce táhnou někteří slabší jedinci. Jelikož nestačili předjet před zákazem, nic si z toho nedělali a klidně předjeli přes čáru. Jelikož jsem srab a nevím kdo kouká z lesa, trochu jsem zaostal. Za zatáčkou jsem je dojel. Oni stále svou předpisovou rychlostí. Za Milínem předpisové snížení na 70. Následuje dlouhá rovina k odbočce na přehradu Orlík a Solenice. Tam jim najednou chytily saze a měl jsem co dělat jim stačit. Od tabule s názvem obce ale vždy tak 55. Pak jsme dojeli jakousi skupinu chopperů a ti, přesto, že do povolené rychlosti jim dost chybělo, neměli nejmenší snahu nás pustit dopředu a tvrdě si drželi útvar. No, povedlo se. Docela mě mrzelo, když jsem se v Čimelicích musel odpojit. Oba doopravdy uměli...
V 8 už někteří účastníci obcházeli své stroje
a stroje , až na Haryka byly odkryté
potom se osazenstvo odebralo na snídani a já si chtěl vyfotit nějaké zúčastněné stroje
Jen skončila snídaně, už tu byl pan Jan Čejchan , majitel a šéfredakror časopisu
MotoXpress
který ze svého omšelého oře vyndal 3 motorky na zkoušení. Na těch se mohl každý účastník povozit. Nefláknul sebou nikdo a tak malé VDO
vyzkoušela i Jarka
a nejen ona...
Ta malinká padesátka v pohodě uvezla i dva . To už mi , bohužel, došly baterky
Také Panda, kterou pan Čejchan dovezl, měla úspěch. (stříbrná v pozadí)
Pak přišel povel k nástupu na focení pro časopis
a ti značkoví se šli řadit
A to už mně došly baterky definitivně.
Po focení bylo ještě zkoušení motorek, dovezených panem Čejchanem. Pak už jen příprava na vyjížďku a odjezd. Jel jsem s nimi na 1. křižovatku, kde se naše cesty rozešly. Oni směr Březnice a já směr Týn nad Vltavou a pak vstříc alkoholu a oslavě synových narozenin...
Nutno konstatovat, že Rakovice se, stejně jako loni, velice vydařily. Miloš organizuje sraz velice pečlivě a odpovědně. Tak jestli Bůh dá zdraví, příští rok na shledanou
pátek 25. dubna 2008
Zase na ryby
Letos mně žádné nové cesty zatím nevycházejí. Povinosti doma, počasí a kdoví co ještě mně v tom brání. Středa je jak vymalovaná a tak hurá alespoň na ryby. Vyjíždím až odpoledne a k chatičce se dostávám až v půl sedmé večer. Přes to si jdu sednout k vodě. Za vodou v oboře mohu sledovat souboj dvou muflonů i jejich obecenstvo. Slabší utekl a harém je spokojen....
Začíná se stmívat a je čas udělat něco k jídlu a vybalit. Také připravit spaní, protože k ránu mají být i -2 a nemám sebou topení. Velice nerad ho používám, protože jak zapíná tak se budím. A tady je takové krásné ticho... Večer je v chatičce 11 stupňů i přes to, že jsem si tam uvařil čínskou polívku. Není vůbec tepelně izolovaná a tak je uvnitř jen o málo více než venku. Takže se to chce trochu více zabalit. Zalehnu v 1/2 10. a čtu až skoro do 11. Oči se klíží a tak zhasínám. Jen začínám zabírat prolétá nad kempem nízko vrtulník z nedaleké základny. Asi bude noční cvičení. To nic, na to jsme zvyklí. Nevím jak dlouho spím, ale najednou výstřely , krátké dávky, jednotlivé rány. Když to trvá asi 5 minut vylezu. Jižní obzor je osvícen. V Bechyni je nějaká sláva a střílejí ohňostroj. Kouknu na hodinky a ono půl dvanácté a pět minut. Tak jsem spal asi půl hodiny...a to si sem člověk jede od rámusu odpočinout. Tak alespoň kouknu na teploměr uvnitř a konstatuji 8 stupňů. Znovu se balím a usínám okolo 2. Ráno zjišťuji, že přijeli sousedi a ani jsem je nevnímal. Je 7.30 a venku jsou -2 a v chatičce +3 stupně. Takže raději ještě do "peřin". V 9 už je šedivák pryč a sluníčko svítí.

Voda jako sklo, ale ryby nikde. Je zajímavé, že už je u břehu docela slušný potěr.

Nikde kolem ani živáčka

Obloha jak vymalovaná , stromy začínají zelenat...

Na oběd přišly známé kachny , Božka a její dva ochránci

Travička se zelená , sluníčko svítí , co bych mohl žádat více. Odpoledne se začínají objevovat mraky a jelikož má zítra pršet, balím domů s tím, že se v sobotu, když bude líp, vrátím. V 5 mám sbaleno, slunce ještě svítí celkem slušně a tak do nahata a opalovat se. Sem zavítá v této době málokdo a sousedi jsou na nákupu. Jednou jsem tu takhle usnul a nepostřehl včas ani dívčí skupinu , která sem zabloudila. To bylo procitnutí s holým zadkem (naštěstí jen s ním a né v leže na zádech) a s mladicemi okolo, které se vás ptají na cestu dál a mají srandu z vašich rozpaků. Také budou staré.... K tomu ale včera nedošlo. K 6. už to moc nehřeje a tak jedu domů. Ještě že tak. Dnes celý den prší. Co bych tam v té zimě dělal? Tak snad zítra....
Začíná se stmívat a je čas udělat něco k jídlu a vybalit. Také připravit spaní, protože k ránu mají být i -2 a nemám sebou topení. Velice nerad ho používám, protože jak zapíná tak se budím. A tady je takové krásné ticho... Večer je v chatičce 11 stupňů i přes to, že jsem si tam uvařil čínskou polívku. Není vůbec tepelně izolovaná a tak je uvnitř jen o málo více než venku. Takže se to chce trochu více zabalit. Zalehnu v 1/2 10. a čtu až skoro do 11. Oči se klíží a tak zhasínám. Jen začínám zabírat prolétá nad kempem nízko vrtulník z nedaleké základny. Asi bude noční cvičení. To nic, na to jsme zvyklí. Nevím jak dlouho spím, ale najednou výstřely , krátké dávky, jednotlivé rány. Když to trvá asi 5 minut vylezu. Jižní obzor je osvícen. V Bechyni je nějaká sláva a střílejí ohňostroj. Kouknu na hodinky a ono půl dvanácté a pět minut. Tak jsem spal asi půl hodiny...a to si sem člověk jede od rámusu odpočinout. Tak alespoň kouknu na teploměr uvnitř a konstatuji 8 stupňů. Znovu se balím a usínám okolo 2. Ráno zjišťuji, že přijeli sousedi a ani jsem je nevnímal. Je 7.30 a venku jsou -2 a v chatičce +3 stupně. Takže raději ještě do "peřin". V 9 už je šedivák pryč a sluníčko svítí.
Voda jako sklo, ale ryby nikde. Je zajímavé, že už je u břehu docela slušný potěr.
Nikde kolem ani živáčka
Obloha jak vymalovaná , stromy začínají zelenat...
Na oběd přišly známé kachny , Božka a její dva ochránci
Travička se zelená , sluníčko svítí , co bych mohl žádat více. Odpoledne se začínají objevovat mraky a jelikož má zítra pršet, balím domů s tím, že se v sobotu, když bude líp, vrátím. V 5 mám sbaleno, slunce ještě svítí celkem slušně a tak do nahata a opalovat se. Sem zavítá v této době málokdo a sousedi jsou na nákupu. Jednou jsem tu takhle usnul a nepostřehl včas ani dívčí skupinu , která sem zabloudila. To bylo procitnutí s holým zadkem (naštěstí jen s ním a né v leže na zádech) a s mladicemi okolo, které se vás ptají na cestu dál a mají srandu z vašich rozpaků. Také budou staré.... K tomu ale včera nedošlo. K 6. už to moc nehřeje a tak jedu domů. Ještě že tak. Dnes celý den prší. Co bych tam v té zimě dělal? Tak snad zítra....
čtvrtek 10. dubna 2008
Léta s YUKINOU Barčou
Setkali jsme se v dubnu 2005 a byl z toho ihned poměr jak hrom. Byla to v té době poměrně levná a hezká motorka, přesně určená pro návrat starého dědka na 2 kola. Na internetu se objevily útoky na tuto značku. To víte Čína. Je pravda, že je kvalitou podvozku asi na úrovni Jawy, ale jelikož s tou mám dosti zkušeností, vím jak na to. Ihned na nové motce vše povolit, namočit do "hermetiku" a opět poutahovat. Za ty tři odjeté sezony a okolo 17000 km jsem potom neměl problém s upadáváním dílů jako někteří mladší kolegové, kteří to neznají. Zlobily mne jenom žárovičky v přístrojích a kontrolkách, které opravdu praskaly dost často, a tachometr, u nějž jednou odešel šnek pohonu, a jednou celý budík. To vše by bylo v normě. Největší zlobení bylo ale se servisem. Neochotný pan mistr v Průhonicích a pouze z počátku ucházející pan Šimek , majitel Motomedia Příbram. Tam termíny nakonec neplatily vůbec. To zkazilo dojem z výborné motorky. To není ,pánové, Čínou, ale českým servisem. Ten kazí dojem z těchto výborných mašinek. Také ti, kteří od nich chtějí více než na co jsou stavěny. Když má motorka napsáno v TP maximálku 85 km/hod a někdo tvrdí, že jezdí i 140 ( za týden nadává, že mu vylétla ojnice), tak je to u mě vůl a není to motorkou. Ten motorek je úplně zlatý. V pásmu otáček okolo 6000 má sice vibrace, ale my odkojení v mládí Jawami , to ani necítíme. I podvozek se dá hezky nastavit. Vážím stejně jako normální člověk se spolujezdcem a přes to bylo pérování krásně vyvážené, tlumiče funkční. V zatáčkách sedí lépe jak některé značky... a to i na čínských gumách. Po jejich sjetí jsem ji přezul na Mitasky, ale i ty držely jako přibité. Prohlašuji, že jsem byl s Barčou velice spokojen.
Na jaro jsem měl objednaného Twina, s kterým jsem chtěl dojezdit motorkářskou karieru. Po posledním extempore s dovozcem a také příbramským dealerem ( dodání předního světla za 6 měsíců po zaplacení!!!!!) jsem od toho upustil. Jsou i jiní dovozci stejných motorek pod jiným názvem, tak snad budou lepší... Letošek odjezdím na Zuzaně a jestli budu příští rok ještě fit, budou love a nálada, půjdu zase do nějaké 125. Na mých milovaných okreskách a zejména 105 , jsou ideální. Poslední cesta na Šumavu byla zážitek. Zbožňuju totiž když jedu na hranici možnosti motorky a na okreskách se to s půllitrem už nedá. Tam je přebytek výkonu. U Zuzany mám péra na maximu a je ještě měkká v zatáčkách. Také díly jsou na dváce o dost levnější a rozdíl 2 litry na 100 km ve spotřebě je také v důchodu znát. Celou dobu jsme jezdili pod 3 litry na 100km. (Od 2,4 )
Barča po Ještědem
Při odpočinku
U Lužky před S Yuki kolem republiky
U nového majitele
Barčo, byla jsi dobrá a nebýt mizerného servisu, tak jsi měla bráchu .....
Na jaro jsem měl objednaného Twina, s kterým jsem chtěl dojezdit motorkářskou karieru. Po posledním extempore s dovozcem a také příbramským dealerem ( dodání předního světla za 6 měsíců po zaplacení!!!!!) jsem od toho upustil. Jsou i jiní dovozci stejných motorek pod jiným názvem, tak snad budou lepší... Letošek odjezdím na Zuzaně a jestli budu příští rok ještě fit, budou love a nálada, půjdu zase do nějaké 125. Na mých milovaných okreskách a zejména 105 , jsou ideální. Poslední cesta na Šumavu byla zážitek. Zbožňuju totiž když jedu na hranici možnosti motorky a na okreskách se to s půllitrem už nedá. Tam je přebytek výkonu. U Zuzany mám péra na maximu a je ještě měkká v zatáčkách. Také díly jsou na dváce o dost levnější a rozdíl 2 litry na 100 km ve spotřebě je také v důchodu znát. Celou dobu jsme jezdili pod 3 litry na 100km. (Od 2,4 )

Barčo, byla jsi dobrá a nebýt mizerného servisu, tak jsi měla bráchu .....
středa 9. dubna 2008
Loučení
Nadešel den loučení s mou milou Baruškou. Nemohl jsem jí jen tak opustit a tak jsem jí vnukovi, který si jí bere, odvezl sám. Cestu jsem pojal jako polovyjížďku na motorce a polojízdu autobusem. Mimo plán se mi tam dostala i 6 km procházka..... Takže odjezd v 9 od domu
Hned dole od křižovatky se táhla fronta až do Komořan a tak cesta na Zbraslav trvala skoro 1/2 hodiny. Pak už to šlo jako po másle...
Na Haldě jsme byli s Barčou za chvíli.
Také jsme se stavili u Milína na místě, kde padly poslední válečné výstřely v 45. roce.
Cesta k památníku je ale otřesná....
Pak dále přes Březnici do Líní . Cesta je tam krásně zatáčkovitá i když místy hrbatá ale i tak jsme se hezky vyblbli...
Tady bývalo letiště. To by se tu ale hezky jančilo na motce....
Od Líní je cesta už na jedničku s hvězdičkou až do Horažďovic. Tam jsem už raději nefotil , ale počkal až na Rábí
Na hradě Rábí kuňkaly žáby.... Tak zpívali Kocourkovští učitelé. Já tam ale dnes žádné neslyšel.Sušicí jsem také projel v rychlosti. Na focení bude čas až po cestě zpátky...
A jsme v Tvém novém bydlišti. Tak se tu měj hezky a hlavně Davida nezlob...
Dnes jsme spolu najeli posledních 131,5 km a celkem okolo 17000. Tachometr nevydržel předpokládané namáhání a byl loni vyměněn.
Jelikož jsem měl přijet až zítra, nikdo mě nemohl čekat. Motorku jsem uložil a vyrazil na autobus. Jenže jsem se nějak blbě kouknul, tak autobus Petrovice- Sušice jel až za velice dlouho. Autobus Sušice - Praha však za 1 hodinu a 50 min. Tachometr při cestě tam mně ukázal od zastávky k našim 6,2 km. Tak jsem vyrazil...
Do Sušice cesta dlouhá, stromkama není sázená . Takže byl docela pařák
3 km za mnou : Volšovy a navazující Červené Dvorce...
Pak už ta 2 km dlouhá rovinka....
Sušice je v dohledu. Zbývá tak necelého půl druhého km. Začínají se ozývat otlačené nohy. Ty boty na motorku moc na chůzi nejsou a chůze po asfaltu není mé hoby.
Je 13 hodin 5 minut a jsem na stanici. Trvalo mi to 1hodinu a 25 minut. Na starého pajdavého dědka v blbých botách to není tak zlé....
Autobus přijel brzy a tak se můžu ještě rozhlédnout. Tu cestu si musím pořádně prohlídnout, protože na motorce krajinu moc nesleduju...
V autobuse je nás pár. 13,30 je odjezd.
Tak ještě Rábí z druhé strany a autobusu. A mažeme ku Praze. Tam dojíždíme za 10 min. 4. Mám žízeň a hlad a tak se stavuji hned v prvním bistru. Je tam docela dobrá partička a i když nikoho neznám, tak za chvíli je debata v plném proudu. A pak že jsou Pražáci nafoukaní.... Nakonec jsem Barču zapil čtyřmi kousky a zajedl Hermelínem s hranolky. Nic jiného neměli.
Babča od toho autobusu bývá doma v 1/2 5. Já přišel v 6. Jak to ta ženská stihne, nevím......
středa 2. dubna 2008
Stal se zázrak
Tím zázrakem je, že mi dnes byl konečně dodán světlomet na YUKI SPORT, který jsem objednával 12.10.2007 a týž den řádně zaplatil. V 16.05 mně přišla SMS , že je k odebrání v Příbrami. Počasí nic moc, ale taková hezká projížďka před večeří nemůže škodit. Tady sluníčko hezky svítilo, ale dole na jihu bylo docela zataženo. V 16.30 už jsem na Zbraslavi a najíždím na Strakonickou. Až za Jíloviště je to ještě normální silnice s 90km/hod a přede mnou se 85 hrabou policajti... Musím být slušný, protože displej radaru je vidět skrze auto. Na Jílovišti naštěstí odbočí a mohu to trošku otevřít. 130, 150, ...to to odsejpá. Za chvíli jsem u Obořiště a začíná drobně pršet. Zdá se mi, že se táhnu jako smrad, ale 100 na tachometru mě přesvědčuje o opaku. Přijíždím k odbočce na Příbram a snažím se brzdit. Docela to klouže, ale zatáčí to. Nabírám směr k západu a déšť se mění ve sněhovou krupici. No, jestli to bude trvat déle, tak jdu domů pěšky. Obloha je černá a zlepšení se nerýsuje. Před městem se táhne kolona aut. Větší ťukanec u pekárny, snad bez zranění, ale sanitku potkáváme ve městě, tak nevím. Za kruhákem najednou jako když utne. Ani déšť ani krupice. V prodejně vypadám trochu promokle. Dostávám světlo a musím poslouchat přidrzlé poznámky paní vedoucí od kancelářského stolu. Ten jejich prodavač je ale výborný. Chci dokoupit olej, ale není skladem. S firmou YUKI po špatných zkušenostech končím. Původně jsem chtěl ještě jednu 125 od nich do důchodu, ale po všem tom už zájem nemám.
K domovu vyjíždím za krásného slunce. Silnice je mokrá, místy hlína na ní. Od Obořiště úplně suchá. Tak zase trochu rychleji.. Letos ty silnice nejsou tak rozbitý po zimě a tak to jde. Od Zbraslavi do Modřan zase leje, ale to už mám kousek. Jelikož mám bundu od Nazranu a kalhoty od Hubíka, jsem v suchu po celou dobu. Světlo jsem přivez celé a zítra se bude montovat. Davide, příští týden si Yukinu můžeš odvézt....
Je 17.55 a jsem doma. Dalo to 128 km. Projížďka byla nádherná i s tím deštěm a krupicí. Za mlada jsme jezdili v horším počasí.
K domovu vyjíždím za krásného slunce. Silnice je mokrá, místy hlína na ní. Od Obořiště úplně suchá. Tak zase trochu rychleji.. Letos ty silnice nejsou tak rozbitý po zimě a tak to jde. Od Zbraslavi do Modřan zase leje, ale to už mám kousek. Jelikož mám bundu od Nazranu a kalhoty od Hubíka, jsem v suchu po celou dobu. Světlo jsem přivez celé a zítra se bude montovat. Davide, příští týden si Yukinu můžeš odvézt....
Je 17.55 a jsem doma. Dalo to 128 km. Projížďka byla nádherná i s tím deštěm a krupicí. Za mlada jsme jezdili v horším počasí.
Přihlásit se k odběru:
Příspěvky (Atom)