středa 9. dubna 2008

Loučení

Nadešel den loučení s mou milou Baruškou. Nemohl jsem jí jen tak opustit a tak jsem jí vnukovi, který si jí bere, odvezl sám. Cestu jsem pojal jako polovyjížďku na motorce a polojízdu autobusem. Mimo plán se mi tam dostala i 6 km procházka..... Takže odjezd v 9 od domu
























Hned dole od křižovatky se táhla fronta až do Komořan a tak cesta na Zbraslav trvala skoro 1/2 hodiny. Pak už to šlo jako po másle...



















Na Haldě jsme byli s Barčou za chvíli.



















Také jsme se stavili u Milína na místě, kde padly poslední válečné výstřely v 45. roce.



















Cesta k památníku je ale otřesná....



















Pak dále přes Březnici do Líní . Cesta je tam krásně zatáčkovitá i když místy hrbatá ale i tak jsme se hezky vyblbli...



















Tady bývalo letiště. To by se tu ale hezky jančilo na motce....



















Od Líní je cesta už na jedničku s hvězdičkou až do Horažďovic. Tam jsem už raději nefotil , ale počkal až na Rábí



















Na hradě Rábí kuňkaly žáby.... Tak zpívali Kocourkovští učitelé. Já tam ale dnes žádné neslyšel.Sušicí jsem také projel v rychlosti. Na focení bude čas až po cestě zpátky...



















A jsme v Tvém novém bydlišti. Tak se tu měj hezky a hlavně Davida nezlob...



















Dnes jsme spolu najeli posledních 131,5 km a celkem okolo 17000. Tachometr nevydržel předpokládané namáhání a byl loni vyměněn.



















Jelikož jsem měl přijet až zítra, nikdo mě nemohl čekat. Motorku jsem uložil a vyrazil na autobus. Jenže jsem se nějak blbě kouknul, tak autobus Petrovice- Sušice jel až za velice dlouho. Autobus Sušice - Praha však za 1 hodinu a 50 min. Tachometr při cestě tam mně ukázal od zastávky k našim 6,2 km. Tak jsem vyrazil...



















Do Sušice cesta dlouhá, stromkama není sázená . Takže byl docela pařák



















3 km za mnou : Volšovy a navazující Červené Dvorce...



















Pak už ta 2 km dlouhá rovinka....



















Sušice je v dohledu. Zbývá tak necelého půl druhého km. Začínají se ozývat otlačené nohy. Ty boty na motorku moc na chůzi nejsou a chůze po asfaltu není mé hoby.



















Je 13 hodin 5 minut a jsem na stanici. Trvalo mi to 1hodinu a 25 minut. Na starého pajdavého dědka v blbých botách to není tak zlé....



















Autobus přijel brzy a tak se můžu ještě rozhlédnout. Tu cestu si musím pořádně prohlídnout, protože na motorce krajinu moc nesleduju...



















V autobuse je nás pár. 13,30 je odjezd.



















Tak ještě Rábí z druhé strany a autobusu. A mažeme ku Praze. Tam dojíždíme za 10 min. 4. Mám žízeň a hlad a tak se stavuji hned v prvním bistru. Je tam docela dobrá partička a i když nikoho neznám, tak za chvíli je debata v plném proudu. A pak že jsou Pražáci nafoukaní.... Nakonec jsem Barču zapil čtyřmi kousky a zajedl Hermelínem s hranolky. Nic jiného neměli.
Babča od toho autobusu bývá doma v 1/2 5. Já přišel v 6. Jak to ta ženská stihne, nevím......

Žádné komentáře: