středa 2. dubna 2008

Stal se zázrak

Tím zázrakem je, že mi dnes byl konečně dodán světlomet na YUKI SPORT, který jsem objednával 12.10.2007 a týž den řádně zaplatil. V 16.05 mně přišla SMS , že je k odebrání v Příbrami. Počasí nic moc, ale taková hezká projížďka před večeří nemůže škodit. Tady sluníčko hezky svítilo, ale dole na jihu bylo docela zataženo. V 16.30 už jsem na Zbraslavi a najíždím na Strakonickou. Až za Jíloviště je to ještě normální silnice s 90km/hod a přede mnou se 85 hrabou policajti... Musím být slušný, protože displej radaru je vidět skrze auto. Na Jílovišti naštěstí odbočí a mohu to trošku otevřít. 130, 150, ...to to odsejpá. Za chvíli jsem u Obořiště a začíná drobně pršet. Zdá se mi, že se táhnu jako smrad, ale 100 na tachometru mě přesvědčuje o opaku. Přijíždím k odbočce na Příbram a snažím se brzdit. Docela to klouže, ale zatáčí to. Nabírám směr k západu a déšť se mění ve sněhovou krupici. No, jestli to bude trvat déle, tak jdu domů pěšky. Obloha je černá a zlepšení se nerýsuje. Před městem se táhne kolona aut. Větší ťukanec u pekárny, snad bez zranění, ale sanitku potkáváme ve městě, tak nevím. Za kruhákem najednou jako když utne. Ani déšť ani krupice. V prodejně vypadám trochu promokle. Dostávám světlo a musím poslouchat přidrzlé poznámky paní vedoucí od kancelářského stolu. Ten jejich prodavač je ale výborný. Chci dokoupit olej, ale není skladem. S firmou YUKI po špatných zkušenostech končím. Původně jsem chtěl ještě jednu 125 od nich do důchodu, ale po všem tom už zájem nemám.
K domovu vyjíždím za krásného slunce. Silnice je mokrá, místy hlína na ní. Od Obořiště úplně suchá. Tak zase trochu rychleji.. Letos ty silnice nejsou tak rozbitý po zimě a tak to jde. Od Zbraslavi do Modřan zase leje, ale to už mám kousek. Jelikož mám bundu od Nazranu a kalhoty od Hubíka, jsem v suchu po celou dobu. Světlo jsem přivez celé a zítra se bude montovat. Davide, příští týden si Yukinu můžeš odvézt....
Je 17.55 a jsem doma. Dalo to 128 km. Projížďka byla nádherná i s tím deštěm a krupicí. Za mlada jsme jezdili v horším počasí.

Žádné komentáře: