čtvrtek 10. dubna 2008

Léta s YUKINOU Barčou

Setkali jsme se v dubnu 2005 a byl z toho ihned poměr jak hrom. Byla to v té době poměrně levná a hezká motorka, přesně určená pro návrat starého dědka na 2 kola. Na internetu se objevily útoky na tuto značku. To víte Čína. Je pravda, že je kvalitou podvozku asi na úrovni Jawy, ale jelikož s tou mám dosti zkušeností, vím jak na to. Ihned na nové motce vše povolit, namočit do "hermetiku" a opět poutahovat. Za ty tři odjeté sezony a okolo 17000 km jsem potom neměl problém s upadáváním dílů jako někteří mladší kolegové, kteří to neznají. Zlobily mne jenom žárovičky v přístrojích a kontrolkách, které opravdu praskaly dost často, a tachometr, u nějž jednou odešel šnek pohonu, a jednou celý budík. To vše by bylo v normě. Největší zlobení bylo ale se servisem. Neochotný pan mistr v Průhonicích a pouze z počátku ucházející pan Šimek , majitel Motomedia Příbram. Tam termíny nakonec neplatily vůbec. To zkazilo dojem z výborné motorky. To není ,pánové, Čínou, ale českým servisem. Ten kazí dojem z těchto výborných mašinek. Také ti, kteří od nich chtějí více než na co jsou stavěny. Když má motorka napsáno v TP maximálku 85 km/hod a někdo tvrdí, že jezdí i 140 ( za týden nadává, že mu vylétla ojnice), tak je to u mě vůl a není to motorkou. Ten motorek je úplně zlatý. V pásmu otáček okolo 6000 má sice vibrace, ale my odkojení v mládí Jawami , to ani necítíme. I podvozek se dá hezky nastavit. Vážím stejně jako normální člověk se spolujezdcem a přes to bylo pérování krásně vyvážené, tlumiče funkční. V zatáčkách sedí lépe jak některé značky... a to i na čínských gumách. Po jejich sjetí jsem ji přezul na Mitasky, ale i ty držely jako přibité. Prohlašuji, že jsem byl s Barčou velice spokojen.
Na jaro jsem měl objednaného Twina, s kterým jsem chtěl dojezdit motorkářskou karieru. Po posledním extempore s dovozcem a také příbramským dealerem ( dodání předního světla za 6 měsíců po zaplacení!!!!!) jsem od toho upustil. Jsou i jiní dovozci stejných motorek pod jiným názvem, tak snad budou lepší... Letošek odjezdím na Zuzaně a jestli budu příští rok ještě fit, budou love a nálada, půjdu zase do nějaké 125. Na mých milovaných okreskách a zejména 105 , jsou ideální. Poslední cesta na Šumavu byla zážitek. Zbožňuju totiž když jedu na hranici možnosti motorky a na okreskách se to s půllitrem už nedá. Tam je přebytek výkonu. U Zuzany mám péra na maximu a je ještě měkká v zatáčkách. Také díly jsou na dváce o dost levnější a rozdíl 2 litry na 100 km ve spotřebě je také v důchodu znát. Celou dobu jsme jezdili pod 3 litry na 100km. (Od 2,4 )

Barča po Ještědem

Při odpočinku

U Lužky před S Yuki kolem republiky

U nového majitele


Barčo, byla jsi dobrá a nebýt mizerného servisu, tak jsi měla bráchu .....


Žádné komentáře: