Moje předchozí dubnové a květnové cesty nestály za zápis. Nedařilo se mi udělat nějakou větší vyjížďku. Velmi jsem se těšil na Setkání Čínských chopperů v Rakovicích u Čimelic, kam jsem byl , jako sympatizant, pozván. Jedná se o stále se rozrůstající skupinu výborných lidí z celé republiky. Letos již neplatí, že členem může být jen majitel čínského choppera , ale byly vidět i jiné motorky, ba nahotinky :
Simson
Honda
Suzuki a MZ
ba i HD
pod plachtou v pozadí. Jeho majitel ho tajil až skoro do odjezdu na vyjížďku.
Ale od začátku: letos jsem přijel na sraz už před 8. hodinou a to díky dvěma Rakušanům na endurech, kteří mě předjeli na Cukráku. Chtěl jsem vidět jak dodržují předpisy oni a tak jsem se za ně pověsil. Mám proti nim sice slabotinku, ale stačil jsem. Divte se, ale oni jeli po celou "dálnici" skutečně těch povolených 130 km/hod a vůbec jim nevadilo když je někdo předjel. Když předjeli oni, ihned návrat na pravou stranu. Až k Haldě jeli jako andílci. Přes obec tak 55 a za ní předpisových 90. Nad Haldou se vždy do kopce táhnou někteří slabší jedinci. Jelikož nestačili předjet před zákazem, nic si z toho nedělali a klidně předjeli přes čáru. Jelikož jsem srab a nevím kdo kouká z lesa, trochu jsem zaostal. Za zatáčkou jsem je dojel. Oni stále svou předpisovou rychlostí. Za Milínem předpisové snížení na 70. Následuje dlouhá rovina k odbočce na přehradu Orlík a Solenice. Tam jim najednou chytily saze a měl jsem co dělat jim stačit. Od tabule s názvem obce ale vždy tak 55. Pak jsme dojeli jakousi skupinu chopperů a ti, přesto, že do povolené rychlosti jim dost chybělo, neměli nejmenší snahu nás pustit dopředu a tvrdě si drželi útvar. No, povedlo se. Docela mě mrzelo, když jsem se v Čimelicích musel odpojit. Oba doopravdy uměli...
V 8 už někteří účastníci obcházeli své stroje
a stroje , až na Haryka byly odkryté
potom se osazenstvo odebralo na snídani a já si chtěl vyfotit nějaké zúčastněné stroje
Jen skončila snídaně, už tu byl pan Jan Čejchan , majitel a šéfredakror časopisu
MotoXpress
který ze svého omšelého oře vyndal 3 motorky na zkoušení. Na těch se mohl každý účastník povozit. Nefláknul sebou nikdo a tak malé VDO
vyzkoušela i Jarka
a nejen ona...
Ta malinká padesátka v pohodě uvezla i dva . To už mi , bohužel, došly baterky
Také Panda, kterou pan Čejchan dovezl, měla úspěch. (stříbrná v pozadí)
Pak přišel povel k nástupu na focení pro časopis
a ti značkoví se šli řadit
A to už mně došly baterky definitivně.
Po focení bylo ještě zkoušení motorek, dovezených panem Čejchanem. Pak už jen příprava na vyjížďku a odjezd. Jel jsem s nimi na 1. křižovatku, kde se naše cesty rozešly. Oni směr Březnice a já směr Týn nad Vltavou a pak vstříc alkoholu a oslavě synových narozenin...
Nutno konstatovat, že Rakovice se, stejně jako loni, velice vydařily. Miloš organizuje sraz velice pečlivě a odpovědně. Tak jestli Bůh dá zdraví, příští rok na shledanou
Simson
Honda
Suzuki a MZ
ba i HD
pod plachtou v pozadí. Jeho majitel ho tajil až skoro do odjezdu na vyjížďku.
Ale od začátku: letos jsem přijel na sraz už před 8. hodinou a to díky dvěma Rakušanům na endurech, kteří mě předjeli na Cukráku. Chtěl jsem vidět jak dodržují předpisy oni a tak jsem se za ně pověsil. Mám proti nim sice slabotinku, ale stačil jsem. Divte se, ale oni jeli po celou "dálnici" skutečně těch povolených 130 km/hod a vůbec jim nevadilo když je někdo předjel. Když předjeli oni, ihned návrat na pravou stranu. Až k Haldě jeli jako andílci. Přes obec tak 55 a za ní předpisových 90. Nad Haldou se vždy do kopce táhnou někteří slabší jedinci. Jelikož nestačili předjet před zákazem, nic si z toho nedělali a klidně předjeli přes čáru. Jelikož jsem srab a nevím kdo kouká z lesa, trochu jsem zaostal. Za zatáčkou jsem je dojel. Oni stále svou předpisovou rychlostí. Za Milínem předpisové snížení na 70. Následuje dlouhá rovina k odbočce na přehradu Orlík a Solenice. Tam jim najednou chytily saze a měl jsem co dělat jim stačit. Od tabule s názvem obce ale vždy tak 55. Pak jsme dojeli jakousi skupinu chopperů a ti, přesto, že do povolené rychlosti jim dost chybělo, neměli nejmenší snahu nás pustit dopředu a tvrdě si drželi útvar. No, povedlo se. Docela mě mrzelo, když jsem se v Čimelicích musel odpojit. Oba doopravdy uměli...
V 8 už někteří účastníci obcházeli své stroje
a stroje , až na Haryka byly odkryté
potom se osazenstvo odebralo na snídani a já si chtěl vyfotit nějaké zúčastněné stroje
Jen skončila snídaně, už tu byl pan Jan Čejchan , majitel a šéfredakror časopisu
MotoXpress
který ze svého omšelého oře vyndal 3 motorky na zkoušení. Na těch se mohl každý účastník povozit. Nefláknul sebou nikdo a tak malé VDO
vyzkoušela i Jarka
a nejen ona...
Ta malinká padesátka v pohodě uvezla i dva . To už mi , bohužel, došly baterky
Také Panda, kterou pan Čejchan dovezl, měla úspěch. (stříbrná v pozadí)
Pak přišel povel k nástupu na focení pro časopis
a ti značkoví se šli řadit
A to už mně došly baterky definitivně.
Po focení bylo ještě zkoušení motorek, dovezených panem Čejchanem. Pak už jen příprava na vyjížďku a odjezd. Jel jsem s nimi na 1. křižovatku, kde se naše cesty rozešly. Oni směr Březnice a já směr Týn nad Vltavou a pak vstříc alkoholu a oslavě synových narozenin...
Nutno konstatovat, že Rakovice se, stejně jako loni, velice vydařily. Miloš organizuje sraz velice pečlivě a odpovědně. Tak jestli Bůh dá zdraví, příští rok na shledanou
Žádné komentáře:
Okomentovat