pátek 6. dubna 2018

Poslední motosezona

Letos byla zima nějaká delší. Přiměřeně víc se také událo. Opatřil jsem si pár nemocí navíc. Zatím žádná nepřesáhla limit k odebrání řidičáku a tak to ještě rok zkusím. Myslím, že pro motorkáře je sezona, kdy dosáhne 75 let, vrcholem. Takže chci příští týden vyzkoušet zda to ještě půjde... Motorka je připravená a já snad také.
Co že se v zimě a na jaře událo? Měl jsem 3x drobnou zástavu srdce a jednu delší, 10 minut.  Co to způsobilo? Nevhodná kombinace léků na srdce, cukrovku a krev mně odstavila ledviny a hrozila dialýza. Naštěstí po vysazení léků a resuscitaci ledviny naskočily. Do plného výkonu jim něco chybí, ale super. Když už mě měli Dr v práci, vypálili mně něco v srdci. Kožařka potom potřela nádorky na hlavě a já myslel, že už budu zdráv. Chyba... Objevila se leukemie s poměrně nevalnými prognózami. Tak mě čeká chemoterapie... Pravděpodobně od příští středy. Musím se tedy projet v pondělí či úterý. Opouštím své dopravní prostředky. Žigulíka si převede vnuk mezi veterány. Když se motorka neosvědčí, má už své nové bydliště určené. Měla by být u vnučky v JČ. Až bude nejhůř, půjde do světa i Atos. I pro toho mám nového příjemce, ale on(a) to ještě neví...  :-)

Žádné komentáře: