neděle 5. října 2014

U vody je stále krásně... :)

Dokud zima neleze pod +3 stupně je nutné ještě si užívat  té krásné podzimní přírody Jižních Čech. Na víkendy jezdím domů, protože se v kempu schází ještě hodně lidí a já mám raději klid a samotu. Také je hezké svezení na motce, které musím využívat dokud mně to věk a zdraví dovolí. Teď už se nedá promarnit ani jediná vhodná příležitost.

Poseděl jsem poprvé od června u prutů u takového malého vracáčku. Na toku je stále silný proud. Chytil jsem 2 cejny nic moc  



Yama byla zase u sousedů v "garáži"

Stýská se mně po foťáčku u Sony Ericsson . Měl o 2 MB menší rozlišení, ale kreslil a kreslil.....

 Tento 5MB patlá a patlá ....  pokud se člověk snaží ostřit na větší vzdálenost. Holt Nokia moc neumí.... Dokonce jsem do ní už chytil  vir. Nebyl jsem nikde jinde než pro update map a pro počasí na Seznamu. Tak nevím co dál... Houby pomalu končí, ale přivezl jsem ještě motokufr plný. Suchých hub mám do smrti smrťoucí dost a naložených a dušených zmražených na 2 roky. Co kdyby příští rok nebyly , nebo už jsem courání po lese nezvládal ? :-)
Dnes odpoledne opět vyrážím. Má být tento týden ještě hezky...
 
6265 + 258 =  6523

Žádné komentáře: