pátek 10. října 2014

Klídek, pohoda, konec letošní rybařiny...

Od minulé neděle jsem byl, no kde asi ? V pondělí jsem dostal chuť na fleky s houbami a tak jsem přes manželčin zákaz  vyrazil k hájovně. Houby téměř žádné než jsem narazil na plácek kam nikdy nechodím a kam nechodí asi nikdo. Byly tam totiž "sameťáci" od úplně shnilých po mlaďásky do octa a tak byla zase půltaška... 






Přísahám, že ten strom nebyl modrej , to jen foťák Nokia.....


  

žádná hloubka ostrosti....


  

Nejsem troškař a tak se vařil celý balíček fleků a výsledkem byla plná Remoska vynikající dobroty. Zbytek hub šel k podušení a do mrazáčku. Do středy byla sestava v kempu tříčlenná ( Karel, "Kohojsemzbil" a já)  První jmenovaní se bavili spolu a já měl čas na oblíbené čtení (přečetl jsem Já Claudius a dvě knížky od O. Dvořáka: Oči baziliška a další o Brdských pověstech , jejíž název si přesně nepamatuji: Tajemné stopy... a Tajemné stíny...  ). Ve středu se dostavil ke všemu "Cojsemvypil" a odjel Karel. Klídek byl fuč.... Zkoušel jsem ryby, ale voda je vysoká, proud silný a řeka plná vrbového listí, které dělá sice krásné záběry, ale prakticky znemožňuje chytat. Jelikož už mockrát k vodě nepojedu a voda klesat nemíní, ukončil jsem lovnou sezonu odevzdáním výkazu úlovků v Bechyni. Jestli si budu brát na příští rok povolenku nevím. Zážitky s rybolovem na Lužnici 2, která bývala vynikající vodou, nestojí od postavení turbíny na jezu u Červeného mlýna za nic.   




Připojila se ke mně kočka. Když jsem viděl to vyhublé tělíčko, bylo mně jí líto. Jedla rýži a plněnou papriku, fleky s houbami (nic jiného jsem neměl), od souseda dokonce suchou rýži. První dny mně přinášela po každém jídle za odměnu hraboše. Když jsem jí s ním vždy vyhodil, přestala je nosit k chatě, ale lovila pořád. Asi nemá s lidmi dobré zkušenosti, protože se do chaty nikdy neodvážila....
Počasí bylo super.... 

6523 + 258  =  6781

Žádné komentáře: