neděle 26. října 2014

Podzimní Zduchovice 2014

Včera , 26.října, jsme se sešli v menším počtu k ukončení středočeské motosezony. Tuto akci pořádá místní jezdecký oddíl Zduchovice, ne že by pořádal to motosetkání, ale pořádá zabíječku s doprovodným programem, my se vždy svezem. Akce se těšívá hojné účasti. Včera bylo dosti chladno a tak návštěva nic moc. 

                         Před léty se psalo Dříve a nyní . Já musím s napsat: Nyní a dříve

                            2012, ale byl ještě bohatší rok, ale nemůžu tu fotku najít...


                                                  A přece jsem jí našel, podzim 2013

Ještě večer před akcí mně nebylo jasné zda se zúčastním. Ne že bych byl zmrzlina (jako někteří účastníci) , ale před pár dny mně vypalovali doktoři kožní změny na pleši a ono to stále mírně teklo. Není estetické ani příjemné když člověku teče s hlavy jakási tekutina.... Ráno jsem ale zjistil, že rány jsou sice vlhké, ale nic neteče. Tak jsem vyrazil. Sraz účastníků vyhlásil Miloš1 na pumpě u Dobříše na 10,30 . Nerad chodím někam pozdě a tak jsem byl opět první..., ale všichni účastníci přijeli před stanoveným časem.  
Program ve Zduchovicích byl bohatší proti jiným létům o sokolníky, což bylo velmi zajímavé. Stále mám nedůvěru k místní kuchyni. Před asi 5 léty jsem tam koupil zabíječkový guláš, což byly 3 kousky masa  3x3x2 cm v řídké tekutině neurčité barvy a chuti. Od té doby jsem místní jídelnu ignoroval. Včera jsem šel vyzkoušet zda se polepšili. Sledoval jsem u lidí přede mnou co si dali a došel k názoru, že obalená krkovice s bramborem se nedá pokazit. Opravdu jsem si pochutnal, porce slušná, a tak dobré brambory jsem dlouho nejedl. Takže už mám inspiraci na další léta...
Po poledni se začaly honit černé mraky , z kterých byl cítit sníh. Měla být předváděna hříbata, ale ta jsme raději vzdali , vyfotili se a vyrazili domů.... , abychom nedopadli jako kamarád Kavec v době nedávno minulé, kdy napadlo tolik sněhu, že musel povolat odvoz motorky.
Já motorku Yamu (XJ 600) nezimuji. Fazer Fanda už je odstavený na zimu.Je přes svůj věk ve slušném stavu a bylo by škoda kdyby začal reznout. Yamu používám i v zimě když je sucho a vysvitne sluníčko... V té mně benzin nezvodnatí nikdy....
 
7043 + 136 = 7179 km

Žádné komentáře: