úterý 21. října 2014

Zima se blíží...

Počasí jako malované, v kempu téměř nikdo, v lese vůbec nikdo, prostě pohádka. Nechodím, lépe řečeno nejezdím do vzdálených lesů, kde někdy někdo našel víc hub než v našem působišti. Tentokrát jsem byl pouze za hájovnou. Hub plný les. Skončily holubinky, klouzky, kozáky, křemenáče,ryzce mimo plstnatých, ale je dostatek čirůvek, "sameťáků", modráků, ba ještě i bedel. Našel jsem i jednu velkou syrovinku.  Houby jsou zdravější, je jich méně červivých, ale nedohub, ta potvora, řádí jako v létě. Přivezl jsem , ale domů slušnou hromádku zdravých a krásných hub.


Na místě minulého bohatého nálezu byl jen jeden kousek



Touto cestou asi moc lidí nechodí

O víkendu bylo v kempu lidí dost, ale většina jen zazimovala chatu a odjela. Také naši sousedi zazimovali a odjeli. U vody je přece už chladno. Také vzdušná vlhkost je letos hrozně vysoká. V chatách je vše navlhlé. Na to si stěžují všichni. "Náves" je podmáčená, že snad nebyla tolik po povodních a projet jí na motorce bez pádu je skoro zázrak. Tentokrát jsem projel bez problémů, jen s protáčejícím se zadním kolem.
Jestli bude ještě hezky, zajedu tam. Zazimoval jsem jen napůl, což znamená , odvezl jsem dražší a ukradnutelné věci. Spací potřeby tam zůstaly...  Nastává smutný půlrok, půlrok bez milované chatičky... 

6781 + 262 =  7043 km

Žádné komentáře: