pátek 26. září 2014

Ještě houby

Po výpadku foťáku na starém mobilu SE a cestě na Moravu bez fotek jsem koupil ten chytrý mobil.   V životě jsem neměl Nokii a tak jsem to zkusil. Je to Lumia 530 s dvěma SIMkami. Ne že bych měl tolik hovorů že jedna nestačí, ale u vody má Vodafon, můj poskytovatel, mizerný signál. Hovory nejdou prakticky vůbec a musí se na kopec když člověk chce volat, SMS jdou někdy dobře, někdy přichází se zpožděním i druhý den. Koupil jsem SIM za 200,- od Mobil.cz , který používá síť T-mobile a super služba. Kecali jsme s Milošem asi hodinu a ani jeden výpadek. SMS se doručují okamžitě . A to ještě k dobití za 200 Kč má člověk 200 MB dat k dispozici zdarma. Škoda, že jsem na toto nepřišel dřív. Vodafon zase chodí líp doma a tam mám i internet v PC, takže mobilní nepotřebuji. Ne že bych chtěl Nokii pomlouvat, ale ten foťáček na SE kreslil a ostřil líp.


V protisvětle nic moc ( a to je ještě přisvíceno Picasou)


Za šera to jde, ale barvy jsou podivné. Ty chaty modré nejsou. 
V louce stála voda po deštích a projet bylo o hubu. Ty silniční gumy moc v bahně nedrží


V Interieru jakž-takž


U pramene vody nadbytek


Na slunci nic moc

    
 Alespoň ty hříbky že za něco stály... Ostření nic moc







Ty sudičky od počasí se zase popletly a tak místo jasného slunce 2 dny pršelo. Tady prý spíše mžilo, ale na jihu to byly ke mžení i 3 slušné průtrže... Aby se ty sudičky nemohly vy.... Našel jsem zbytky Václavek, pro které jsem vlastně původně jel , pár bílých ryzců, které chci naložit k mléčnému kvašení, jak to dělají na východě, k nim nějaký Ryzec syrovinka. Až po cestě do kempu jsem narazil na ty krásné hříbky nahoře. Byla toho plná taška. Odpoledne jsem nevydržel a udělal malý okruh nad chatami. A opět plná taška, tentokrát Masáky a Bedly. Za ty jsem dostal doma pochvalu...  Druhý den za hájovnou bylo hub asi stejně co do množství, ale méně do objemu. Tam byly samé mlaďounké sameťáčky a babičky. Už jsou v octě. Letos nemám obavu, že by mně houby ve všech úpravách došly :-)
Byl jsem na XJ a zjistil, že na těch 256 km potřebuji o skoro 3 litry méně než na Fazeru. Dobrá stovka doma... Takže Fazer jen na delší rekreační svezení. Ne že by při něm spořil, ale na svezení je lepší, na tom se šetřit nedá :-). A XJ bylo už orezlé při koupi, takže ho člověku není tolik líto v tom mokru u vody.  
6009 + 256 = 6265

Žádné komentáře: