neděle 4. května 2014

Krásný týden v přírodě

S posledními zprávami o zdravotním stavu jsem měl dojem, že  pampelišky na chatičce letos neuvidím. Mýlil jsem se a zažil jsem krásný pampeliškový týden i když ke konci trochu studený. V poslední době jsem o sobě neslyšel žádnou novinu , kde by se zračilo zlepšení zdraví. Neměl jsem k doktorům vůbec chodit a určitě by mně potom nenašli tolik nemocí. Prášků už mám 9 druhů a zlepšení nikde. Dokonce mě jedněmi (zvýšením dávky) pí doktorka způsobila podkožní krvácení a druhá se o ní vyjádřila nelichotivě... Ale jaro na chatičce vše zlepší..... 



Yamě se v zeleni také líbí 



Při příjezdu mě u vjezdu do kempu uvítal špalek po krásném smrku, který byl před léty zasažen bleskem




Naštěstí spadl za vichřice na druhou stranu něž stojí chatky. Vzal sebou vedení k horním chatám a dráty visí těsně nad zemí


Při tom pádu zachytil smrk také betonový sloup. Ten prasknul jako sirka 


U vody už je jaro v plném proudu


První dny bylo velice krásně, ale ryby nešly



Moc dlouho sedět  u vody nevydržím , když ryby nejdou


 U vody jsem potkal starou známou, ale v tomto formátu obrázku není moc k poznání. Je to užovka čtyřpruhá. Přiznám, že jsem před 3 léty několik kousků, které nikdo nechtěl, vypustil do volné přírody. Vůbec mě nenapadlo, že by mohla některá přežít tak dlouho. Nejen že přežila, ale ona dospěla a měří odhadem 1,2 m.  Jak je vidět, těší se výbornému zdraví a je ve formě. 
Moc jsem nechodil, protože mé modré nohy chtěly raději klid, aby zase nepraskla nějaká céva. Zítra skočím na odběr krve a jestli bude trochu počasí , vrátím se do přírody. Dělá mně opravdu dobře. 
V květnu bych se chtěl podívat na Moravu. Na Svaté Hoře jsem tetičce koupil dárek a chci jí ho pověsit na hrob. Ona to místo nad Příbramí moc milovala. Nakonec mně zůstala sama z rodiny ve vsi předků. Teď už tam nemám  ani jí, ale něco mě tam táhne stále..... 

1194 + 282=  1476 km

Žádné komentáře: