neděle 11. května 2014

Ryby letos nejdou

Tento týden byl krásný i když párkrát zapršelo. V pondělí i úterý jsem si sedl k vodě a chytil 1 kapříka , dlouhého 50 cm  a 2 plotice. Některé ryby jsou ve tření, cejni mají vyrážku, k tomu se začíná líhnout vodní hmyz.  Další dny jsem už neměl s rybami trpělivost a raději plně využíval čtečku. V sobotu chytilo 12 rybářů , sídlících v kempu, dohromady 1 cejna za 24 hodin. Měl jsem nové hezké knížky a přečetl jsem hned 3. Z toho  2 díly od O. Dvořáka s názvem Utajená historie Čech. Je to velice zajímavé čtení. 
Klid v kempu už byl ten tam. Letos ti zmrzlíci začínají jezdit nějak brzo. Proto asi začnu jezdit na víkendy domů, tak jako předchozí léta. Takže zítra navštívím upíry, odevzdám krev k rozboru a vyrazím na chatu. Stále mně něco říká, že tato sezona bude na chatičce poslední. Rád bych si jí pořádně užil. Proč má být asi poslední? 


Toto je ranní dávka prášků pro udržení života. Stejná je i večer a v poledne je poloviční. Stáří se nedá oblafnout....
Druhým důvodem je, že mě pan majitel poslední léta nějak nesedí. Tentokrát sekal 2x za týden. Ne že by tráva dorostla, ale posekal asi polovinu plochy za hodinu v úterý a dosekal to v pátek, kdy po place jezdil hodiny 2.

 Po skončení sekání traktůrkem nastoupí pracant s křovinořezem a seká mezi chatami... Člověk na rekreaci by měl mít asi klid. Proto utíká z města. Ve slušných firmách se seká v týdnu, kdy je rekreantů nejmíň. Pak ještě nastoupí puntíčkáři, kterým nesedí výška strojového sestřihu a chtějí pažit do 2 cm.... Asi už stárnu a nervozním....
Dokonce jsem přivezl misku hub, podtrnek. Byla z nich super bramboračka....

1476 + 274 =  1750 km

Žádné komentáře: