pondělí 21. dubna 2014

Česká Route 66

Dnes už proběhl několikátý, myslím 4., ročník průjezdu této české silnice. Vede  od Příbrami do Milína. Je sice podstatně kratší než ta v Americe, ale plní podobný účel, jak prohlásili pořadatelé. Umožnit setkání milovníků naleštěných autoveteránů i novějších vozů zámořské provenience a také motorek všech možných značek a stáří.  Reportáž z tohoto podniku uvedla TV  NOVA  
V Příbrami jsem nebyl dlouho a tak jsem její návštěvu využil k zakoupení talismana, projížďce městem, setkání s Milošem a společnou cestou do Milína, kde jsme hodlali udělat pár fotek. Chtěl jsem ještě navštívit hrob kamaráda Pepíka, rybáře tělem i duší, s kterým jsme pár piv na rybách vypili a který odešel v nejlepším věku, v době kdy měl odejít do důchodu. První část plánu se zcela vydařila, Pepíka jsem nestihl....


Pro talismana jsem se vydal na Svatou Horu. Měl jsem tam odtud už 3 , ten poslední už moc nefungoval a tak jsem vyrazil koupit nový.... (loni mně upadla motka v Albánii a minule 10m od chatičky)


Přijeli nějací hodnostáři a černém SUV s černými skly a s doprovodem 2 civilních vozů... 

 

Za mého mládí byl i tento prostor plný věřících, teď je oplocen.


 Měl jsem za úkol koupit také Svatohorské oplatky pro Babču. Krámky fungují ve stejných prostorech celé věky. Co mě zarazilo? Na to, že jsou Velikonoce, bylo lidí na SH minimum. Asi tomu pomáhá pro věřící politika Katolické církve.


Po velkém nákupu jsem si projel celé město a zjistil, že se toho za léta nepřítomnosti moc nezměnilo.... Svítilo sluníčko, což ale nemělo dlouho trvat. Potom jsme se s Milošem přesunuli do Milína k otáčce vyjížďky. Počasí se horšilo a horšilo, až jsme 3x mírně zmokli. Na focení to moc světelně nebylo, takže fotky podle toho vypadají....


Podle rozpisu tratě měly přijet účastníci z opačné strany Tato skupina jela protisměrem

.

Tato skupina jela podle loňského plánu a odbočila k pumpě vlevo


První skupina přijela potom správně od Milína





Bylo stále na co koukat


Naleštěné motorky


Krásné "ameriky"


Vítěz kategorie automobilů


Přes všechny zmatky to byla krásná přehlídka výrobků lidských rukou i ukázka spolupráce dvou jindy rozdílných skupin motoristů... 

Cesta domů už byla suchá a krásná. Jen jsem večer dosti pšíkal, protože koncentrace pylů byla veliká. Ale to je v mém stavu to nejmenší.....

1056 + 138 = 1194km

Žádné komentáře: