pátek 17. května 2013

Na chatičce

Nezbývá než se zmínit o pobytu a cestě domů. Touto dobou , když kvetou pampelišky, jsem v přírodě nejraděj. Pylu je sice v ovzduší moc a už i na mne začíná dorážet alergie (teče mně z nosu) , ale ta rána a večery se zpěvem ptactva. Ptačí kluci vyzpěvují jako o závod. Co také mají dělat když jim holky sedějí na vejcích. 


Ta krásná rána s "pářící" řekou


Ta svěží zeleň kolem vody


Spíci Yama pod starými pláštěnkami

 
Probouzející se kemp, obloha bez mráčku.

Po setmění jsem se věnoval e-knize. Je to veliká výhoda mít jí sebou. Člověk může číst na co má právě chuť, vždyť má sebou celou knihovnu. Jsem 2 dny doma a živý. Takže vzkazuji všem, že ty prašivky , které jste mně hanili, byly skutečně Podtrnky a ne žádné jedovky :-) V polívce moc a moc dobré...
Ten záver dal 126 km, takže se pomalu blížím k 2000 km.


1492+ 126 = 1618

Žádné komentáře: