pondělí 6. května 2013

Konec krásného snu

Dost času jsem v zimě věnoval přípravě k realizaci svého snu, projet se ještě v tomto věku jihem Evropy. Na motorce vyměnil co šlo i když to ještě výměnu nepotřebovalo, koupil novou zadní gumu i když ta nynější má 40%, stan, výbavu, otestoval mapu do navigace a ještě mnoho dalších věcí. Odjezd byl plánován na 15.5. Ve čtvrtek při běžné procházce po nákupech v Praze se mně udělalo nevolno a objevila se po 14 -15 létech arytmie v podobě vibrace síní. Posledně jsem dostal na Ikemu jeden výboj a takovou dlouhlou dobu byl klid. Počítal jsem s tím i dnes, ale zklamání veliké. Dnes je věda a výzkum tak daleko, že musím napřed naředit krev na předepsanou hustotu, sníst 200 prášků , objednat se k výkonu, a pak teprve budu milostivě nastartován (zbaven vibrací síní). Pan doktor mně řekl, že se to dříve dělalo bez čekání, ale předpisy.... Ty vibrace by na cestu nevadily, ale při těch prášcích musí být lékařská asistence, abych se nenaředil moc. Že jsem tam ,vůl, lezl.
Na výkon se mohu dostat až po 6 týdnech a tak mně uteče "startovní okno" . Pak už mám službu u zvěře a naši odjíždějí na dovču. Zkusím se sen realizovat koncem srpna nebo v září, ale to jsou už krátké dny. Lepší by bylo odložit to o rok. To znamená nové přípravy, nové investice a žádné kulaté výročí.
Nevadí, život jde dál..... 

Žádné komentáře: