neděle 2. září 2012

Na západ a jih

Konečně jsem se dostal k delší vyjížďce. V úterý ráno jsem vyrazil Lochkovským tunelem na Plzeň a Přimdu.


Odtud, jako předtím, kolem hranic dolů k Lipnu s projížděním pohraničních silniček Českého Lesa, Chodska, Šumavy, Povltavím.



Kousek od Přimdy jsem narazil na objekt. Co to je se musím zeptat místních, neboť na mapě jsem to nenašel
Dále na Rybník, Nemanice, Lískovou, Klenčí pod. Č.


Výhledy






Baarův pomník


Výhled opravdu krásný, jen bylo ještě zamlženo


Pak na kolečko po vesnicích známých z Psohlavců: Postřekov, Poběžovice, Draženov, Trhanov, Babylon a dále do České Kubice, Všerub, Chudenína, Nýrska a Železné Rudy. Ty známé fotky jsou v dřívějších příspěvcích a tak jeden méně známý pohled Na benzinku nad Ž.R



Křemelná



 Krásný kousek přírody



Ta kostkovka je úděsná. Pamatuje určitě ještě Wermacht



Srní, zastávka na svačinu. Tam jsem se dostal přes Prášily


 Je  velice hezké a čisté


Dále Modrava, Kvilda, Borová Lada, Horní Vltavice, Lenora, Volary, Želnava, zajížďka do Nové Pece




 Zpět na 39, Horní Planá, Černá v Pošumaví, Frymburk, Lipno,


Yama na parkovišti u hráze


Kolo turbiny,


Cesta po hrázi


Jezero



Dále na Vyšší Brod a Rožmberk


 
 Větřní, kolem Vltavy a po silničce, krásně se kroutící kolem ní


Stav vody byl dobrý a tak mnoho vodáků vyrazilo



Český Krumlov, Budějice, objížďkou kolem Bezdreva  a Temelínské elektrárny



se zastávkou v Týně pro zásoby , do Nuzic, kam jsem dorazil v 16 ,10

Celkem to dalo 546 km + 4218 =   4764 
+ 126 v sobotu domů =       4890 km  celkem

Žádné komentáře: