středa 20. června 2012

Za Jabloneckými hasiči

Ne, nevydal jsem se do Jablonce, ale zase na jih.Známe se s klukama cca 10 let. Každý rok tam máme sraz na zahájení lovné sezony rybích dravců. Když kluci přijedou, automaticky přestanou brát ryby. Všichni už z toho máme legraci, ale pokud 15.6. vidíme ryb jako máku, 16. už zmizí a nezabere ani jedna.

Kluci si na to vzali dodávku, já věděl, že mně bude stačit motorka a nakonec jsem ani na zahájení nenahazoval...


Ale vešlo by se tam těch ryb dost. Vešlo se tam ale dost bas Gambáče. Denně kluci zlikvidovali, když to nebralo, 2 na smutek 


Na zahájení přijelo i dost ostatních


Řeka byla pruty obložena, ale pokud vím, nevezl domů dravce nikdo.



Mimo ryby se ubytovala i vnučka s dětmi a kamarády.


Pravnoučata jsou pěkní lumpíci


Tady jsem musel zvěčnit ukopnutý malíček


Matýsek se zajímal o broučky. Při návštěvě Hluboké viděli a vyfotili samičku roháče, pěkný kousek to byl. Pak jsme museli prohlížet knížku edice OKO : Naši brouci. Nezávisle na tom jsem fotil různé broučky na šípkovém keři. Teď v červnu je jich tam moc



Do takového kopce musím jít když se vydám na procházku či na houby


Cesta k letišti je už zahražena betonovými bloky


Prošel jsem místo ryb můj oblíbený les a našel několik hub. Rostly lišky, holubinky a jeden klouzek.Tento týden už to bude asi s houbami lepší. Je dost napršeno a teplo také slušné... Ten maxipařez je na protější stráni. Má v průměru skoro metr...


Tady jsou ti broučci na šípku



Brouky mám rád a těch fotek jsem na jednom šípku udělal asi 15. Co fotka, to jiný brouček. Jen "Svatojánky" jsem letos ještě neviděl a asi je už neuvidím, protože musím sedět doma.... 

2114 + 256 =     2370

Žádné komentáře: