sobota 19. května 2012

Návštěva

Po dvou létech nás poctil návštěvou Míra  zvaný Majk. Mám ho moc rád, ale v něčem mě štve. Přijede vždy s hromadou dárků. Tentokrát mně ale jedním udělal radost. Má na své zahradě krásného vodníka a když se mu narodil syn, okamžitě nám ho daroval. 

 Je to vodník k životu vybavený lucerničkou, aby si mohl posvítit na dušičky a fajfkou, aby si mohl zakouřit při čekání na ně. Majk je hrozně činný a hned po příjezdu hledal pilu, aby mohl vyrazit do lesa na špalek dřeva. Nač? No přece aby vodník nemusel sedět na kbelíku jako zde. To si nechal, díky Bohu rozmluvit, ale podobných záchvatů činnosti měl ještě mnoho.Například mě chtěl stříhat.... Myslí si, že se musí na návštěvě pracovat, když vidí jak jsem neschopný. Ale aby si nemyslel: 6 hodin po jeho odjezdu má vodník Pepík svůj posed hotov. 

Hezky v chládku. Teď mu ještě musíme vyrobit nějaké jezírko, aby měl kde ty zlobivé dušičky  topit. Ten kbelík je součástí výrobních prostředků posedu...
Jinak mě trápil, když zjistil, že mám moc cukru a měl bych z něj dělat homole, svým glukometrem a udělal mně 3x dirku do prstu a naměřil, že se situce lepší den ze dne, ale do dobrého stavu má ještě hodně daleko... Má pravdu, že je dobré vědět jak se situace vyvíjí. Má s diabetes bohaté zkušenosti a tak jeho rady beru vážně tak, jak by je měl brát každý cukrovkář - začátečník. Díky Majku. Musím prozradit, že mám i díky jemu, cukr ze 17 mmol/l  na (při 3. měření) 11,1 mmol/l, což je sice ještě do normálu okolo 5 mmol dost, ale bez prášků snad dobrý úspěch...
Při posezení jsme zdrbali všechny baby, motorizované i pěší,  všechny kamarády, popsal mně návštěvu u předsedy Vaška, kam zavítal s Irenkou, dal mně nějaké fotky z návštěvy. Vaškovi držíme palce aby vše dobře dopadlo. Ostatní jednání probíhala ve vysokém utajení a tak nemohu o nich psát.
Když dnes ráno Majk odjížděl uvědomil jsem si, že nemám žádné fotky z návštěvy a pokusil jsem se to napravit. A tak vznikly fotky na téma Míra a Lídl.


Do toho stromu nenaboural i když to tak vypadá. Neustále se mně snažil fotit . Asi potřebuje odstrašující fotky před spíž, aby mu vnoučata nechodila na cukr...  V dnešním stavu není opravdu taková fotka na nic jiného....



Fotky z návštěvy i procházky dělal Míra a tak já mám jen ty z jeho odjezdu, kdy navštívil prodejnu Lídl. 
Míro, děkujeme Ti za návštěvu i dárky a těšíme se na další setkání. 
 Ještě jsem zapomněl napsat, že pokud v vám přijede na návštěvu, má rád tvrdý suchý chleba a špičky z knedlíků. Na vše ostatní říkal, že nechce......

Žádné komentáře: