úterý 1. května 2012

Po delší době na jihu

Už to byl absťák skoro jako v zimě, ale přece jsem se dočkal. Udělalo se mně líp po blbé chřipce, na kterou nějak v poslední době trpím. Možná to ani chřipka není.... 

Byl z toho krásný týden u vody, sice s motorkou,ale bez ježdení, jen s pár cestami na nákup. Cestou na chatu byla krajina ještě bez zeleně, ale pak rozkvetly pampelišky na louce



 a různé jiné květy kolem vody, viz. nahoře, a bylo hned veseleji. Z pondělí na úterý byl ještě mrazík, ale úterý už bylo nad 20 st. První 2 dny jsem tam byl sám a byl supr klídek, ale pak přijel pan podnikatel a jal se přestavovat chatu. Byl z toho rachot od středy do neděle večer. Bylo po klidu.


 Na víkend přijelo méně lidí než jsme čekali a tak se to alespoň trochu srovnalo. Několikrát jsem seděl na rybách, ale byli z toho za celý týden jen 2 kapříci  něco přes 40 cm. Ostatní ryby nešly, jsou ve tření a tak je potravy v řece dost a zájem o mou nabídku nebyl.



Také voda byla ještě dost studená aby se v ní dalo chladit pivo . Zde Franty  z Kladna Pardál Echt...


I když nešly ryby byl to krásný týden . O víkendu jsem tam měl mladé v protější chatě a tak bylo veselo....


V pondělí ráno jsem musel domů s výhledem, že ve středu až čtvrtek se vracím. Byla vyhlášena návštěva u předsedy Vendy a tak se návrat o něco opozdí. Jinak cesta domů jako z pohádky. Louky zlaté od pampelišek, rozkvétající řepka, kvetoucí jabloňové aleje....  

Najeto 272 km +  661= 933 km celkem



Žádné komentáře: