úterý 8. listopadu 2011

Městská policie Praha

Máme to štěstí, že pár metrů od baráku máme služebnu Městské policie Praha. Měli bychom se cítit bezpečněji, ale není tomu tak. Poldu v ulici zahlédneme tak jednou za měsíc a to když chvátá do víru velkoměsta. Abychom neotravovali , chodí ještě většinou lesem. Jelikož jsou ve službě i mladší dámy, sedávají s kolegy v plné zbroji dole u potoka na lavičkách. Někdy to vypadá jako rande... To je lidské a vůbec jim nezávidím i když jejich plat jde i z mého důchodu... 
Vždy jsme dělali vtipy na poldy a jejich inteligenci. Musím ale uznat, že ti státní mně teď připadají inteligentnější. Vyslechl jsem tuhle rozhovor ve skupině, jedoucí autobusem na základnu z ranní obchůzky. Těšili se jaký je teď čeká úkol: měřit rychlost. V té souvislosti se rozvinula diskuze jak to který řeší. Nejvýbojnější byl takový malý prcek (proti ostatním), který ostatním sděloval jak je na řidiče tvrdý. Měřil prý u přenosné značky s 30 Km a s kolegou vybrali velké peníze. "Dal jsem jim 3% a  cvakali a bodovali"   . Když vezmu v úvahu že 1% z 30 = 0,3, pak řidiči jedoucí 30,9 km/ hod platili pokuty 1000,- Kč  a to v místě kde byla skládka materiálu pro opravu trati, nesmyslně umístěná značka a kde se nemohl nikdo cítit v ohrožení. Ne, neplatil jsem tam. Vím o tom, že tam ti inteligenti měří za účelem vybrat co nejvíce. Osobní zkušenost mám s nimi také, ale stala se už před pár léty. Naváželi mně na zahradu písek na stavbu a tak jsme auta postavili před dům jednou stranou na chodník. Naše ulice je totiž tak úzká, že se mají problém vyhnout 2 osobní auta a tak se to řeší tímto způsobem už desítky let. Seděli jsme na zahradě a čekali na poslední náklaďák. Ten přijel, složil a odjel. Šli jsme si uklidit auta a zjistili , že máme cedulky za špatné parkování za stěračem. Jak je tam ten dotyčný dal jsme nepochopili, protože jsme měli celou dobu auta "v merku". Musel vylézt z lesa a zase do něj zmizet. To mě tak nasr***, že jsem vzal všechny lístky a vyrazil na jejich základnu. Místo pozdravu to schytal hned náčelník, který se slušně zeptal proč přicházím. Poptal jsem se na inteligenci jeho podřízených a vysvětlil mu jakým způsobem se tam cedulky dostaly a kterej ču*** to tam dal, že bych s ním chtěl mluvit. Onen pán se usmál a řekl, že to nebyl ču, ale pí** a že se stydí, proto se neukázala, ale chtěla plnit své úkoly. Lístky roztrhal a mně udělil napomenutí. Na mé : Co že? upustil i od něj. Od té doby máme od měšťáků pokoj a v ulici se moc neobjevují. Na chodníku se jednou stranou parkuje dál, všichni projedou ,ale jen když mají snědí popeláři blbou náladu, musí každé auto stát na chodníku až u plotu . Jejich inteligence bude ještě níže.... , ale bude to spíše mindrák a tak to těm bílým ukazují....   

Žádné komentáře: