pátek 13. srpna 2010

Jindřichohradecko

Nyní jsem ve stálém skluzu. Tuto vyjížďku jsme projeli už před 2 týdny. Cesta částečně kopírovala mou oblíbenou trasu z Jižních Čech na Moravu. Tedy Kardašova Řečice, Jindřichův Hradec, Kunžak. Kousek za Kunžakem je v lesích uschován kemp a vesnička s podivným názvem Zvůle. Díky bohu jsme tam žádnou zvůli nezažili. Pouze jsme tam navštívili další motorkářskou část rodiny. Byli tam autem a bydleli pod stany. Za pár dní po naší návštěvě byli nuceni pro podmáčení utéci na chatičku.



Při inspekci jsme zjistili, že někteří táborníci mají problémy se základními potřebami




Mládež z toho měla sice legraci , ale...


pak došla k názoru , že je lepší si se seniory zakouřit


Viděli jsme tam i tento krásný unikát

Po návštěvě jsme se rozdělili a jeli po svých zálibách. Já projet J.H. , kde jsem sice často projížděl, ale už léta nebyl na prohlídce , mladí na Červenou Lhotu. Mám hradů a zámků za celý život už plné zuby a Lhota mne nijak netáhla.
Cesta byla krásná, počasí dobré a ten den jsme vůbec nezmokli.
Najeto 378 km, což s předchozími 4192 km dává 4570 km celkem. Loni touto dobou to bylo o min. 3000 více...




















Žádné komentáře: