čtvrtek 22. července 2010

Také jízda z nutnosti

Návštěvníci ostatních mých stránek jistě vědí, že mne před časem opustil Evžen, což byl sameček korálovky Campbellky. Byl dvouletý, ale od malička neduživý. Sháněl jsem staršího, ale nikde nic. Tak jsem koupil v Rozdělově mlaďase. Kdyby se někdy našel starší, koupil bych ho k mé Evičce a tohoto mlaďase bych nechal nějaké holce z jejich rodu. Ale k motorce.
Každou cestu spojuji s projížďkou nějaké zajímavé cesty. Teď většinou prohlídkou mých oblíbených míst. Tak to bylo tentokrát přes Radotín a Třebotov. V Třebotově býval sběrný tábor pro navrátilce , kteří utekli po 68. roce. Do tohoto tábora, původně plicní léčebny, jsem za mlada vozil pitnou vodu cisternou a přes to, že jsme se nesměli stýkat s navrátilci a STB je od nás držela na distanc, objevil se sem tam v autě nějaký lístek k odeslání. Mnoho lidí litovalo, že se vrátili.... Dále cesta vede přes Nučice a Rudnou do Kladna. Nemít navigaci tak nevím. Tolik objížděk jsem tam neviděl. Koupil jsem hada a trochu se projel po Kladně. Chtěl jsem původně navštívit Kocoura, ale had by se mi přehřál a tak rychle domů. Pro změnu Nučice, Tachlovice, Kuchař, Řevnice, Radotín... Super je ta chobotnice silnic u Zbraslavi. Je hezky zamotaná, ale přehledně značená. Už se těším na ten otevřený most v září.

4090 + 102 = 4192 km letos

Žádné komentáře: