pátek 20. srpna 2010

S hady na Žatecko a Chomutovsko

Včera jsem byl na projížďce v okolí Žatce a Chomutova.Vezl jsem tam 3 hady jedné dávné známé z netu. Jet někam přímým směrem je velice nudné a tak, když jsem včera viděl na severní obloze černé mraky, namačkal jsem v navigaci trasu Praha , Řevnice, Karlštejn, Beroun, Křivoklát, Rakovník, Blšany, Žatec, vesnička mé známé, a na zpáteční cestě Podbořany, Lubenec, Jesenice, Kozojedy, Radnice,Podmokly, okolo Berounky opět Křivoklát, a teď, kdy už jsem měl času dost, jsem projížděl ta známá místa z knížek Oty Pavla. Zabralo to asi 2 hodiny. Škoda že ty cesty okolo Berounky nejsou v lepším stavu... Tam jsem zjistil, že mi začíná docházet benzín. Chtěl jsem natankovat v Křivoklátě, ale nějak jsem nenašel pumpu. Tak tedy rychle směr Beroun. To už na rezervu. Motor občas zaškytal, ale jel. Naštěstí se objevil Nižbor. Tam jsem dojel snad na páry v karburátorech. Do 17 litrové nádrže se vešlo 16,55 litru.... Dále Beroun, kus po dálnici na Prahu, Rudná, Třebotov , Zbraslav a domů. Počasí bylo dobré. Spadlo jen pár kapek. Ty cesty Křivoklátskými lesy, kde , jak pamětníci vědí, žila veverka Zrzečka, jsou úchvatné. Cesty kolem řeky také mají své kouzlo. Jen ty dálnice mě štvou. Tam nemusím dlouho pobývat. Tento výlet mně napravil náladu, pokaženou minulého dne na chatičce.... Milí lidé, milé cesty, krásná příroda. AŤ jdou ti věční nadavači na život u nás do prdele. Slušněji to říct nejde....
5089 + 338 = 5427 km

Žádné komentáře: