pátek 20. srpna 2010

Zase jednou za rybami

Tak jsem zase jednou vyrazil za rybami.
Odjel jsem na chatičku předevčírem brzy po ránu. Jezdím většinou po okreskách, kde je více krásných zatáček. Ty miluju. Včera jsem si jich moc neužil, protože na nich bylo hodně naplavenin s polí. Jezdím houbařstkými oblastmi v okolí Dobříše, Orlické přehrady, okolím Bechyně. Všude plné lesy lidí. Na chatičku jsem dorazil před 10. a dcera se zetěm mi hned sdělili, že jsem si nevybral zrovna ten nejlepší čas k "rekreaci". V různých chatičkách se ubytovala parta mladých lidí s dětmi.Přivedla je tam dcera velmi dobrého a hodného souseda. To by nevadilo kdyby mladí nebyli celé dny i noci v lihu, neřvalo celý den rádio a oni se přes něj nepřekřikovali, v noci trefili do své chatičky a nedobývali se do cizích, neleželi na mol před cizími schody.... Prostě veškerá pohoda pryč. Původně jsem měl v plánu prodloužit pobyt až do pondělí, ale večer už jsem vyrazil k domovu. Naši mladí byli odpoledne v lese a přinesli pár hub, ale hlavně dva krásné kotrče. Ty zbožňuju. Polívka z nich ala dršťkovka nemá chybu. Všechny houby jsem dostal , protože mladí viděli, že tam dlouho nevydržím. Očistil jsem je a uložil do lednice. Tam už bylo uloženo jídlo, které jsem si přivezl, abych nemusel hned vařit, ale vaření mne neminulo . Přivezl jsem sousedce a našim rajská se zahrádky. Nechtěli mně věřit, že z nich bude po cestě kečup. A byl(jen z části). Tak si přebrali ty dobré co přežily a já si z ostatních udělal salát a polévku. To ještě v době kdy jsem myslel, že vydržím. Tedy lednice plná a venku čurbes k pohledání.... Když v půl osmé večer, už dost rozjetí, narazili ještě sud a na stůl šla opět kořalka, vzdal jsem to. Jídlo šlo do mrazáčku, houby a oblečení na motorku a v 8 už jsem seděl na motorce a uháněl k domovu 125 km vzdálenému. Přijel jsem před 10. a dokonce dostal večeři i když se mnou nikdo nepočítal... Ráno tedy kotrčovka k snídani a pohoda. Dalo by se to bývalo řešit i jinak, ale někdo z nás by měl zkažený den, možná obě strany. Tak jsem raděj ustoupil. Příští týden už tam nebudou a tak tam budu já. Nebudou tam ale ani naši mladí...
4835 + 254= 5089 km

Žádné komentáře: