sobota 3. dubna 2010

Zajímavá vyjížďka

Ve čtvrtek byl dopoledne krásný den a tak jsem se rozhodl odvézt některé věci na chatičku. Bylo +12 stupňů a tak jsem ani nenasadil Moiru pod kalhoty. Pod bundou jí nenosím ani v zimě. Jen mikinu a tričko s krátkými rukávy od "číňanů". Cesta ubíhala krásně až do Vysokého Chlumce. Tam jakoby člověk otevřel lednici. Sice ještě svítilo slunce, ale v dálce jasná studená fronta se svou rovnou hranou... Na chatičky už se sjíždějí Velikonoční návštěvníci. Uložil jsem si věci do chatičky a hodil řeč se sousedy. S Otou jsme zhodnotili stav vody na českých tocích s hlediska rybolovu a konstatujeme, že je zcela nevyhovující. Je velký průtok a tak ryby budou ještě dole nad jezem v hloubce. Většinou nemají, ty na které čekáme, velký proud rády.
Začíná se zatahovat a tak honem domů. Vezmu to přes Orlickou přehradu a Solenice. Dále přes Dobříš a po dálnici domů. Je to rychlejší. Na dálnici zjišťuju, že jsou +4 stupně, což je docela propad. Ale horší je, že začíná poprchat. Vlhké oblečení více člověka ochlazuje a násobí pocit zimy. Zmrzlej nejsem, ale tentokrát zima byla. Dva dny po té však nemám ani rýmu,ani kašel. Dojel jsem k baráku a po uložení motky už pršelo solidně. Jinak hezká projížďka.
Včera tam měl jet zeťák s rodinou a tak jsem mu poskytl informace o cestě i o vodě. Řekl jsem mu i , že tam byl ve vzduchu cítit sníh. Asi v 10 hodin mi volal s cesty a poslal i fotky, proč jsem jim neřekl, že si měli vzít lyže.


Na chatě byla hrozná zima , počasí na procházky mizerné, o rybách se ani mluvit nedalo a tak to otočili zpět k domovu. Na cestě už byla i mlha a plně zataženo. Přijeli do Prahy a tady sluníčko a o 10 stupňů víc.....




Takhle to vypadalo odpoledne...



Žádné komentáře: