čtvrtek 25. března 2010

Návštěva kamaráda z vojny

V úterý jsem vyrazil na východ. Zastavil jsem se u Střelce, který si vyzkoušel Yamu. Došel k názoru, že cesťák má oproti chopperu jisté výhody. Spolu jsme pak vyrazili směr Chrudim a zastavili u Tasse v Motocentru v Rabštejnské Lhotě. Ten měl ale polední přestávku a tak se k němu musel Pavel vrátit až cestou domů a prý se na něčem ohledně nákupu dohodli.. Společně jsme hledali kamaráda v Chrudimi. Našli jsme ho asi po čtvrt hodině a Pavel se jel věnovat svým potřebám.
Když jsem kámoše a jeho manželku uviděl, teprve jsem si uvědomil jak dlouho jsme se neviděli a jak jsme od té doby zestárli. Píšeme si celou dobu k Vánocům, ale nikdy jsme se nesešli.



Věrka je moc hezká ještě teď i když trochu přibrala. Naposledy jsem jí viděl asi v 24 létech jako drobnou nádhernou blondýnku.



Jarda je o 2 roky mladší než já. Člověk si vůbec neuvědomuje tu hroznou dobu od vojny, která na nás nějakou tu stopu zanechala.

Pokecali jsme asi 2 hodiny, zavzpomínali na minulost, na kamarády, kteří zmizeli z obzoru, probrali nemoce, které nás trápí. Musel jsem brzo vyrazit k domovu, protože jedu celou cestu na JZ a kdyby mi kleslo slunce moc nízko nad obzor, tak přes poškrábané plexi nic neuvidím. Nové nemohu sehnat a výprodeje přileb mi utekly. Dát za novou půl důchodu mne nějak neláká.
Krásná vyjížďka, krásná krajina, výborní lidé, zkrátka zážitek na celý zbytek života. Škoda, že všichni lidé nejsou takoví. Díky, že jste

Žádné komentáře: