neděle 27. října 2013

Zduchovice, sezona pomalu končí

Letos se počasí vydařilo. Nikdo neuvázl na zasněžené silnici, tak jako loni největší borec dědků , Kavec. Také účast byla poměrně vysoká, ale na 250 členů a členek Dědků 60+ teda nic moc. 


Pořadatelům jsme působili problémy s místem na parkování.Na jaře prý budeme mít horní parkoviště pro sebe....



 Při čekání na příjezd kamarádů a kamarádek jsme probrali vše možné


Tento stánek nabízel nápoje pro zahřátí v době, kdy bylo přes 20 st a ze všech lilo.


Nabídka v restauraci solidní, ceny mírné.


 Parkoviště se plní

 A je plno



 Velký šéf Iron Dogs , Miloš

 Miko (v klobouku) má podobný plán na příští rok, jako jsem měl já, tedy Petrohrad. Mně už to ale asi nevyjde



 Vpravo Luso, který poslán v Praze pro brambory, je schopen se vrátit s nimi přes Rakousko za 3 dny... Borec v čele, Kavec, zase jezdí i na sněhu (viz loňské Zduchovice)

 Hlavní třída  k občerstvení


 Náš vrchní pořadatel Zduchovic, Jarda alias Mann53






 Tajemník Petr, po smrti předsedy Vaška jediný šéf Motodědků 60+


 Poslední diskuze


 Přiznám, že už jsem nevěděl jak stát (bylo mně mizerně)


 Parkoviště moto s hůry


 Čekáme až si vyzvednou motorky ti ze zadní řady. My je měli zastavěné...



Pohled na parkoviště od silnice. Ti od nás, kteří přijeli později, museli parkovat pod areálem o cca 200 m dál. Poznal jsem některé nové členy, kteří se přihlásili později, pokecal se známými i neznámými, zůstal o hladu a žízni, protože jsem se bál vzít něco do huby kvůli mému současnému stavu zažívání, projel se krásnou podzimní přírodou plnou barev.....  Ráno jsem vyrážel ve 3/4 na 10 a vrátil se ve 3/4 na 3. I když už moc na ty srazy nejsem, tento byl moc příjemný....



138 km + 9073 = 9211 km

Žádné komentáře: