čtvrtek 4. října 2012

Původně za rybami

Jako nemotorkář , ale mototurista, jezdím většinou na chatičku. Stejně tomu bylo tento týden. Chtěl jsem klukům chytit kapra, ale člověk míní... Lužnice stále s vysokou vodou od vypouštění rybníků a k tomu listí a větvičky jako každý podzim.


 Nepomohlo navštívit Vltavu v Týně pod jatkami, pískovnu pod soutokem. Nikde nic. Všichni nadávají, že je letos mizerná sezona. Sousedi přijeli z Orlické přehrady, kde si pronajali na týden další chatu a utekli dříve, protože to tam ani neťuklo. Za to hub je letos požehnaně. Mám doplněný stav sušených, naložených i zamražených podušených. Jíst mám co na 5 let, protože mou směs nejí nikdo jiný. Když ji vidí  věří, že se nedožiju rána, ale co mám v "archivu" to dobře znám. Nejvíce lidi odrazuje fialová barva Lakovek ametystových a Čirůvek fialových a dvoubarvých. Ty jsem tentokrát nefotil. Za to bohatou úrodu pýchavek různých druhů


a masáků ano.

Byly jich mraky. Ty jsou oboje také považovány za prašivky, ale jsou moc dobré..

Dnes krásná cesta domů podzimní přírodou plnou sluníčka i když měly být přeháňky, déšť a k večeru bouřky.... V lese už začíná padat listí a trochu to klouzalo...  


5633 + 282 =  5915km

Žádné komentáře: