sobota 27. října 2012

Dostávám konečně rozum?

Na dnešní den jsem se těšil moc. Proč? Dnes se konají Zduchovice, koňařská záležitost , na kterou jsme se naučili jezdit. Bývá to takové neoficiální zahájení sezony na jaře a ukončení na podzim. Setkává se tam výborná parta lidí, převážně Středočechů, ale tolerují i nás, zavrhované Pražáky, bez ohledu na příslušnost k té které motopartě. Při dnešním pohledu z okna mě to nějak netáhne na motorku, a to je ten pokrok (rozum?). V minulých létech mně zima a mírné poprchání nevadilo. Dnes to ale padá i se sněhem a ještě je mně mizerně. Ozvala se opět borelka a papám ATB , letos už po druhé. Nějak se to pídr nevede zvládnout.
Takže: Zduchovice, vzpomínám na vás, ale letos na podzim beze mne. Snad na jaře bude líp....



                                                                Jaro 2012

11,30 : Ještě že jsem nejel. Už sníh leží i tady.....

Žádné komentáře: