pátek 27. července 2012

Na houby

Tak prý rostou. Přes užívání silných ATB jsem vyrazil. Asi jsem neměl, ale co naděláš. Cesta tam krásná, jasno, sluníčko. Zásoby nakoupit v Bechyni v Tescu a do kempu. Mladí byli na Lipně a navštívili novou vyhlídkovou trasu korunami stromů . Bylo hodně povídání a nadšení. Musím tam také zajet. 
Druhý den ráno drobně prší a je chladněji. To je přesně počasí pro mě. V lese nikdo, jenom houby a stromy (zvířátka byla schovaná). Prošel jsem jen krátký okruh, který navštěvuji když nerostou ( je tam pár míst kde rostou i v krizových obdobích), nebo je mizerně. Bylo vidět, že rekreanti na les kašlali, protože jsem našel 30 křemenáčů různých velikostí , pár hřibů, klouzků , suchohřibů, babek, kozáků, lišek. Vzal jsem si, blb, jen malou větrací taštičku a ta byla za 30 minut plná. I za tu dobu jsem byl skrz. 


 
Dokonce tam byly i syrovinky. Málem jsem na ně zapomněl. V plánu byla i návštěva velkého okruhu příští den , ale při nastalém horku okruh 6-8 km a užívaných ATB se nedá jít. Škoda, muselo jich tam být..., ale snad ještě za 14 dní porostou, dřív se tam asi nedostanu

256 km + 2626 km =    2982 km

Žádné komentáře: