neděle 30. října 2011

Zduchovice 2011

Bývá to rozloučení se sezonou, ale pokud bude tak hezky jako včera, urřitě neodolám a vyrazím. Takové počasí, mimo ranních mlh, mně velice vyhovuje. Mám totiž raději chlad než horko.
Cesta z domova byla zpočátku krušná. Opět mlha a rosení hledí a pod ním i dioptrických brejlí. Chtělo by to stěrače na obojí. Vzal jsem si otevřenou helmu, která se lépe čistí za jízdy. Stejně jako posledně s deštěm i mlha skončila na Baních. Pak už to šlo.
Ač byl sraz v 11 hod. , ve Zduchovicích už bylo několik nedočkavců.


Někteří se už osvěžovali či ohřívali


A přijížděli další a další


LUSO přijel na svém milovaném stroji , Pavel stroj vyměnil za XJ.


Diskutovalo se o zážitcích v sezoně, kdo kolik najel, jestli letos padl, ...



Obvyklá fotka u padlého hrdiny


S malým zpožděním přijel i Miloš


Ovárek bublal v kotlích


Také trochu pohledu na hlavní program. Nejsme hlavní, jen diváci...







Většina motonávštěvníků



Kolem 13. hodiny jsme se začali rozjíždět. Silná skupina , vedená Mannem 53 odjela do Týna k Číňanovi na kachničku, (díky pirátskému útoku reportáž i odtud)






Luso do Kamýka dohustit měkkou gumu, ostatní porůznu na vyjížďku či domů. Do Týna jsem nejel, protože jsem tam byl minulý týden při cestě z Dvořiště..

Krásně jsme si pokecali, většina pojedla zabíječkové speciality, které byly letos o mnoho lepší než při mé poslední návštěvě. Tedy žádná černá voda místo prdelačky, žádná uniomáčka místo zabíjačkového guláše. Ten letos obsahoval vše co má. Tedy veliké zlepšení. Bohužel jsem se toho hodování nemohl zůčastnit pro zažívací potíže Hodnocení? Super akce. Škoda že letos nepřijely dámy. Marťanka je delší dobu nezvěstná , Domi se neohlásila, Jarka marodí...   Dámy polepšete se...  Kéž by počásko ještě vydrželo.
6450 + 152= 6602 Km celkem

Žádné komentáře: