sobota 15. října 2011

Předposlední letos?

Domácí povinosti a protivná angína mě na delší dobu znemožnily vyjet. Až včera to konečně vyšlo. Chtěl jsem původně zůstat u vody 2-3 dny a podráždit nějaké dravce, ale vrátil jsem se týž večer.

Když jsem přišel do garáže pokoušela se o mně mrtvice. Mladej provádí stavební úpravy a při řezání obkladových bloků se "trochu " práší. Yama byla bílá místo černá, ale to vyřešil stlačený vzduch a suchý hadr (mokrým by se z toho stal beton) a vše bylo OK. Nabral jsem zásoby na 2 dny a vyrazil asi v 10 hod. U nás na teploměru 7 st., na dálnici 6 a na chatičce u vody 4 st. To by nevadilo, ale horší bylo, že vypouštějí rybníky a voda byla ze břehů. Na nějaké vláčení nebylo ani pomyšlení.  



Břeh je totiž podmáčený a hrozí pád do vody pokud člověk stoupne na kraj. Ryby se tedy změnily na procházku po lese s možností nálezu nějakých podzimních hub. Podle vody jsem se daleko nedostal, protože byla cestička místy pod vodou a brodění ve 4 st. vzduchu a 9 st. vodě mě vůbec nelákalo.. Tak bylo rozhodnuto jet k večeru domů, což se změnilo na odpolední projížďku směr domů. Uvařil jsem si čaj, opekl domácí prejt  a poobědval. Pak se stala chyba v podobě napití se volně stojící limonády. Nedošlo mně, že je studenější než z lednice. Od té doby  mé průdušky protestují.... 
Po 3. hodině jsem vyrazil přes Týn, Písek , Čimelice, Dobříš, domů. U vody bylo zataženo, ale od Písku krásně slunečno. Po začátku cesty byla zastávka v lese. Nikde nikdo a tak jsem zajel až k mému oblíbenému místu, které nikdy nezklame. A nezklamalo. Půl tašky klouzků, sameťáků, pár babek a jeden šiškovec.


Docela mě překvapil na pátek velice slabý provoz na silnici, v lese nikdo. Cesta utekla v pohodě a po páté jsem byl doma. Najeto 264 km - super

5834 + 264 =  6098 km celkem
Je to letos slabota, ale mám v plánu ještě 2 akce. 21.10. se loví Bezdrev, 29.10. se loví rybník Dvořistě a k tomu jsou Zduchovice - zabíjačka a tím loučení starejch středočechů se sezonou.  Snad alespoň jedna akce vyjde počasím....
  

Žádné komentáře: