středa 19. prosince 2007

YUKI - Sraz Čínských chopperů 4.8.2007

Toho dne se pod vedením Miloše uskutečnil 1. sraz čínských chopperů v krásném prostředí tábora v Rakovicích. Jelikož Milošovi v jeho snaze sjednotit opovrhované motorkáře do jednoho šiku velice fandím, rozjel jsem se na tento sraz i když nesplňuji podmínky členství klubu. Účastníci srazu byli velice různorodí od nejmladší generace až ke starší střední, a dokonce i jedna žena. Přijeli i Moraváci. Po dobu mé přítomnosti (sobota od 8,30 do 10 hod. bylo jasné, že se tato parta neschází naposledy. Starší předávali zkušenosti mladším, všichni navzájem vyzkoušeli přednosti motorek svých kolegů a probíhaly přípravy na vyjížďku, která vedla na zámek Orlík , hrad Zvíkov, ale také na posvícení ve vedlejší obci. Vyjížďky jsem se, bohužel, nemohl zúčastnit



Po příjezdu jsem zjistil, že všichni spí jak Blaničtí rytíři








Po chvíli začali první ospalci navštěvovat své stroje







Začala příprava strojů na projížďku





..zahřívání motorů...















Objevily se i chopperoskútry








Konečně se objevil náčelník s pobočníkem







I jejich stroje

chytly na první pokus....






Chvílemi jsem se i bál....






Potom náčelník zavelel a všichni se seřadili....










......a pak mi všichni ujeli....
a já se odebral hlídat vnoučata

Žádné komentáře: