středa 19. prosince 2007

Jak jsem začínal

V mladých létech jsemjezdíval motocyklové teréní soutěže.Po narození dětí jsem přesedlal na skútra Čezeta 502 a také 4 kola.To bylo někdy v roce 1966.Až po odchodu do důchodu v roce 2005 jsem se vrátil na 2 kola.Koupil jsem Yukinu Sport 125 a za sezony na ní najel přes 17000 km.Rychlostně mi po rovině stačila,ale v kopcích to, při mých i 140 kg dosud živé váhy,nebylo ideální.Proto jsem se letos rozhodl přesedlat na vyšší kubaturu. Po dlouhém prohlížení internetových nabídek a boji zda koupit opět nového, silnějšího, "Číňana" nebo starší značkovou motorku za stejnou cenu, se mi zdály nejsolidnější nabídky u firmy Motobikes od Chrudimi.Jelikož jezdím většinou jako turista, chtěl jsem motorku vybavenou alespoň kufrem, abych nemusel výbavu dokupovat.V úvahu přicházely v uvedené firmě Kawa ER5 , se dvěma kufry po stranách a Suza GS500E s velikým kufrem vzadu.Kdysi jsem pro SUZUKI dělal a mám k ní stále dobrý vztah, vyhrálo GS. Větší obsah ani výkon v mém věku nepotřebuji. 34 kW stačí i na moje kila.

Žádné komentáře: