středa 28. října 2015

Stáří se hlásí

Jezdíval jsem na motorce od +3 stupňů. Někdy se po cestě  teplota dostala i pod 0. Nějak mně to nevadilo. Letos se do mě dává zima i při vyšších teplotách. Motorky se vzdát nechci a také se jí nevzdám. Jen se v době chladna vracím na 4 kola. K tomu účelu jsem si pořídil miniauto Hyundai Atos. Je už starší , ročník 2007 a naše prodejce nových aut jistě neuspokojím jako zákazník, ale je to auto jimi prodané v této republice a jsem 2. majitel. Takže když se na motocestách objeví nějaké povídání s ním, prosím o odpuštění. Přejmenovat blog snad není nutné :-)





Autíčko je na svůj věk poměrně zachovalé. První cesta nemohla vést nikam jinam než na jih. Mělo být poměrně teplo, ale čím víc mají rosničkáři techniky, tím míň se jim předpověď vede. V noci bylo okolo 0, ve dne do 10 stupňů. Prošel jsem mé houbařské trasy, ale na Václavky už bylo pozdě a jiné podzimní houby moc nerostly. Z těch co berou normální houbaři jsem našel jen 3 suchohřiby střední velikosti a z těch ostatních hub půl tašky čirůvek dvoubarvých a líhy nahloučené. Nebyly penízovky, lakovky, prostě nic do pusy. Ukončil jsem také rybolov pro letošní rok. Co s ním bude příští rok uvidím. Letos jsem chytal 10x, čili cca 200 Kč za posezení u vody. Ryby neberu žádné, takže pouze za posezení...
Chatička je zazimovná, motorka v garáži čeká na zimní údržbu. Moc jsem toho na ní letos nenajel. Asi třetinu toho co obyčejně najíždím. Projel jsem své obvyklé okruhy na západě i jihovýchodě. Do ciziny se mně nechtělo  a ani nebyl čas. Po cestě domů už mě štvali motorkáři.... :-)

Žádné komentáře: