čtvrtek 13. března 2014

Nepoužívám hlavu....

To jsem se dozvěděl na webu Motorkáři , 60+ od podstatně mladšího kolegy motorkáře. Proč? Prý, že všichni co jezdí podle počasí a ne podle kalendáře jsme nemyslící lidé. Absťák po motorce prý mají jen mlaďasové. Asi jsem mlaďas, protože jindy mívám absťák už kolem Vánoc. Tuto zimu jsem ho neměl, protože jsem se svezl v prosinci i lednu. V únoru by to bylo šlo také, ale zdravotní problémy mně to nedovolily. Nebyla to žádná rýma ani chřipka, ty jsem neměl 2 roky, ale daleko horší nemoc.... V březnu už zase funguji jak zdraví dovolí. Zařadil jsem se, podle onoho kritika, mezi nemyslící menšinu mezi motorkáři. Rád bych se o té menšině trochu zmínil.
V mládí jsem jezdíval motocyklové a branné soutěže a ty se jezdily i na sněhu. Po vzoru mého otce se myji každý den, celý život, ráno ve studené vodě a většinou při otevřeném okně. Tak se otužuji už cca 60 let a skutečně se musím smát lidem, v tomto čase zabaleným do šál a zimních bund. Já nedal tuto "zimu" do motohadrů ani civilních šatů zimní vložku a že by mně byla zima jsem nepocítil. Nemám rád když někdo odsuzuje někoho za jeho chování a myšlení. Každý máme k svému chování nějaký důvod a myslím, že někoho nazvat nemyslícím jenom proto, že se chová jinak než většina, je při nejmenším neslušné. A co my nemyslící otužilci?  Je nás poměrně dost. Hlavně letos, kdy teploty nebyly vůbec zimní, jsme se potkávali ve vyšším počtu. Všiml jsem si, že my zimně nemyslící jezdíme bez letní agrese, prostě rozumněji. Nepamatuji na jedinou zprávu, že by se motorkář od prosince do března naboural vlastní vinou, ale nezažil jsem ani agresivní chování plechovkářů vůči mně, tak jako je tomu v létě od některých účastníků silničního provozu. Je také pravda, že jezdí v zimě více skútristů než motorkářů. Asi to bude tím, že kapotáž lépe chrání kolena. Letos jsem toho moc nenajel a moc toho asi nenajedu, i když plány byly veliké, ale vůbec se netěším na dobu , kdy vyjedou ti myslící letňáci..... To zas bude dílo. Nemyšlení zdar.....  

Žádné komentáře: