sobota 21. září 2013

Opět za houbami

Tento týden byl hodně studený a pobyt na chatičce nic moc. Z úterka na středu byly v noci pouze 4 stupně a v chatičce 7. Tak jsem musel, letos poprvé, večer zatopit (v noci jsem netopil). Les byl jako přeoraný od "houbařů" . Vše mimo hřibů rozkopáno. Dokonce i kotrče, o holubinkách nemluvě. Babky už nerostou , jen bílé pozůstatky jejich hlaviček ve velikém množství zůstaly. Největším zklamáním bylo, že se někdo naučil sbírat Lakovky a celé naleziště, kam chodím, mně vybral. Našel jsem dost openěk na pařezech, posbíral zbytky rozkopaných kotrčů, přibral několik zapomenutých suchohřibů a nezničených holubinek.  Na ryby jsem kašlal i když zeťák Zdenda chytil za ty dny 5 kaprů. Při třech návštěvách lesa jsem našel asi tolik hub jako při minulé návštěvě za jednu. Také jsem nachodil cca 15 km, což blaze působí na mou tělesnou chátrající schránku... :-)
Ještě na jaře mně nedělaly na motorce problém teploty těsně nad nulou a jak byly 3 stupně nad nulou, táhlo a občas vytáhlo mě to s Yamou ven bez ohledu na roční období. Teď cítím nějak více chlad. Že by stáří? . 
Tento týden mám službu u zvěře a jestli bude příští hezky, ještě bych les prolezl.

8430 km + 256=  8686 km   

Žádné komentáře: