pondělí 4. července 2011

STK

Tak k tomu konečně došlo. Naši se vrátili z dovči a já vyrazil zúročit načinčání motorky. Jeden pracovní den mezi víkendem a svátky vždy zaručuje málo zákazníků v obchodech, servisech , Stanicích technické kontroly... Dnešek byl asi vyjímkou. Asi tak uvažovalo více lidí a tak jsem byl ve frontě asi 8. Nikdy jsem takovou frontu v Březové nezažil. V práci byli dva technici a motorky dělal pan majitel osobně, takže jsem pár plechovek předběhl. Motorky se totiž dělají na jiném stanovišti. 
YAMA dopadla velice dobře. Pan majitel je asi v mém věku a tak se zajímal jak se mně na motku nastupuje. Sám prý si raději koupil skútra. Když jsem mu ukázal logo Dědků 60+ a pozval ho na sraz, trochu se zarazil když zjistil, že příští je na H.Bečvě a já si tam troufnu jet. Až prý bude něco blíž....
Takže dnes pouze 38 km
3336 +38 = 3374 km



Žádné komentáře: