pátek 29. července 2011

Moc letos nejezdím

Tak musím alespoň zapsat cestu za další zálibou. Zase jsem se zbláznil a pořídil si další 2 hady. 4 jsem se týž den zbavil. Byla to mláďata od loňska. Hady už nikdo nechce a jejich konjunktura je ta tam. A tak zůstávají ti skalní chovatelé a fajnšmekři na různé  druhy.
Cesta nebyla dlouhá. Jen do Vraného, 28 km tam i zpět a s prohlídkou starých známých míst, kde jsem nebyl asi 25 let. Koukl jsem se až do Skochovic podle vody. Změnilo se tam hodně. Snad jen Jarov je stejně velký jako dříve....

Koupil jsem tam párek krásných korálovek Lampropheltis g. californiae (korálovka pruhovaná) , což je hadík, který v přírodě žere i chřestýse (samozřejmě vhodné velikosti.  Amíci, jeho krajané mu proto říkají Kingsnake. V zajetí slupne nějaké to neprodejné nebo vadné  mládě hadí, ale i např. hlodavce , jako ostatní korálovky. Jelikož občas slupnou i menší sourozence a spolubydlící, musím je mít odděleně a to mně udělalo čáru přes rozpočet s prostorem. Měl jsem v plánu ještě na letošek párek  Lampropeltis ruthveni , což jsou hezké  převážně červeně a smetanově bíle.


Jsou krásné, ale ty co jsem přivezl včera jsou krásnější. Ještě nejsou zvyklé na nové prostředí a tak jsem je nechtěl nějak stresovat a rychle je odkryl, vyfotil a hned zase přikryl. Až si zvyknou, budou fotky lepší.


Kluk , délka asi 45 -50 , stáří 1 rok


Holka , délka asi 60, stáří 1 rok
Té se focení vůbec nelíbilo a zaujala útočnou polohu...

Hned po příjezdu včera večer se oba napapali (dáma 3 myšky, pánovi stačila jedna) U hadů dámy nedrží diety :-)))))


Najeto 4550 + 28 = 4578 km

Žádné komentáře: