čtvrtek 19. listopadu 2009

Včera v sedle

Z Prahy jsem vyrazil málo před 10. hodinou po "dálnici" na Strakonice. Silnice překvapivě suchá a čistá. Podařilo se mi předjet všechny náklaďáky před Haldou a tak v lese nebylo nutno se zdržovat. Těch pár aut mně udělalo vedle dvojité čáry místo na předjetí. V Milíně jsem odbočil na Březnici a vydal se po okreskách, které byly zcela bez provozu. Ve Lnářích jsem zkusil začít fotit pro záznam cesty



Ještě jednou pro sichr



Za městem je krásná silnička



Zastavil jsem na bývalé přistávací dráze



Aby tu nemohli blbnout nepovolaní, je oddělena zátarasy



To by se tu zkoušela maximálka...

Dále jsem to vzal do Horažďovic a dělal dokumentaci. Dále do Sušice, kde jsem zastavil za mostem s tím, že udělám snímek milované řeky Otavy. Snímky se ne a ne uložit a displej psal, že žádný snímek v mobilu není. Zmizela tapeta, spořič... Otráveně jsem mobil strčil do kapsy a pokračoval na Kašperky. Cestu jsem zhruba popsal na fóru, ale tady bych chtěl přidat pár postřehů. Dále jsem vyrazil do kopců v okolí , trochu zpátky k Sušici: Nezdice Strašín, Žihobce, Soběšice , Strašice,Drážov, Čestice, Volyně, Hoštice, tam zajíždím s kamínkem Michalovi Tučnému každý rok nejméně jednou. Včera jsem na hřbitov ani nešel, byl tam nějaký zájezd a já nesnáším organizované divadlo. Zpět Volyně , tam jsem musel tankovat,, Bavorov, Tam jsem si málem lehnul, protože na výjezdu z lesa jsem vlítnul do vrstvy šotoliny cca 3 cm hluboké a ještě mokré. Kde se tam vzala a proč, nechápu. Dále už to byla klasika. Vodňany, Temelín, Týn nad Vltavou, Bechyně, Bernartice, Milevsko ,a jelikož už mě nebaví přímá cesta přes Sedlčany, jezdím "zkratkou" přes přehradu Orlík, tedy vlevo na Kovářov. Včera ale chyba lávky. V Kovářově objížďka a ještě za ním uzavřený kus další cesty. Blížil se západ a já měl domů přes hodinu, na Sedlčany se mi nechtělo a tak jsem neriskoval bloudění a hurá na hlavní. Kostelec nad Vlt., Orlík zámek, Lety, Příbram, Dobříš, Praha. Od Letů to už odsejpalo. Chytil jsem se za nějakého janka s mikrobusem Mercedes a ten mě provedl krásně předjížděním na Strakonické. Možná mi chtěl ujet a tak jel jako cvok. Na "dálnici" jsem byl ale rychlejší. Tam už jsem ho nepotřeboval... Doma jsem byl něco po 4. hodině.
Krásné počasí, povětšinou i silnice, je vidět, že ta EÚ na něco je a Jihočeský kraj si umí poradit. Ráthov, (SČ kraj) je na tom podstatně hůře Jinak to byl zážitek. Člověk přijede takový příjemně unavený, trošku vychlazený, o pár kaček lehčí, ale šťastný, že to zvládl tak dobře, bez krizových situací (až na to malé klouznutí u Bavorova), pak si dá doma groček na rozproudění krve a vychutnává si to pravé motorkářské štěstí.
Dnes je ještě krásněji, ale měl jsem návštěvu, Babča je v práci a tak musím sedět doma, ale zítra....



Žádné komentáře: