neděle 15. listopadu 2009

Konec sezony se blíží

To neplatí pro mne. Já jí už 3 roky prakticky nepřerušil. Jak už jsem psal, jezdím od +3 stupňů a když se někde po cestě vyskytne teplota nižší, tak to tam přece nenechám... Už mi několikrát namrzla zrcátka. To na nich zmrzne jakási kondenzovaná mlha, či co.

Přesto, že mně sezona nekončí, je třeba udělat jakési ohlédnutí za létem a podzimem. Jelikož v té době se do psaní moc nechce , je to třeba napravit teď. Takže od začátku. Bydlím na jižním okraji Prahy a protože nerad jezdím přes město, miluji jih a západ republiky a mám oblíbené trasy, které kombinuji dle potřeby, mé cesty vedou většinou směr Beroun, Písek, Tábor, Jindřichův Hradec. Méně často pak Kutná Hora,Čáslav. Liberec, Ústí, Teplice , Cheb tak jednou za rok. Morava Jižní 2-3 x ročně. Severní 1x. Z toho je vidět, že jsem patriotem jihu republiky. Nejen proto, že tam máme najatou chatičku, ale i protože tím směrem vedou moc hezké okresky (např 102, 105...). Ty úplně zbožňuju. Nahoru, dolů, do leva, do prava, místy i slušné silnice. Když se chci projet , mířím pouze tam. 105 vede z okraje Prahy až do Budějovic. Na té cestě s malou zajížďkou objevil zeťák super čundráckou hospodu a tak se tam někdy jedu projet na oběd. Letos jsem tam byl asi 6x. Naposledy tento týden Moc slušných fotek tam odtud nemám, protože se Zdendovi některé nepovedly a já neměl foťák sebou. Tu zapadlou hospodu a s ní i kemp Instaláček provozuje pan Kumžák s kolektivem, jak se dříve psalo. jedná se o rodinné prostředí, kde se člověk, nemající panské nároky, cítí výborně. Řekl bych, že tento "zapadáček" je pro nižší střední třídu.



Výčep



Na poličce polévka stále k dispozici (zdarma)



Posezení



To jen aby bylo vidět čí je nahoře kus pleše a ruka



Na motorky je vidět od stolu



V létě krásné posezení na terase



Ta je asi metr nad zemí



Venkovní posezení



chatičky , kde se lze ubytovat, přespat opici...



stany s podsadou, jako za mlada



k řece 50 m po cestě, nebo 20 po schůdkách



parkoviště minulý týden



když trochu zaprší



motorka s novou vizáží



ten upadlý výfuk není vidět přes bahno



pravej byl dobrej, ale také je vyztužen (a umyt)



Ve čtvrtek u naší chatičky



naproti nám jsou dcera se zetěm



Není tam krásně i na podzim?



Jen trochu smutně.....

Bylo by dobré abych popsal ty mé výpadovky. Ta západní vede přes Radotín buď obchvatem na Plzeňskou , nebo okolo Berounky na Plzeňsko, Chodsko, Český Les, Šumava...
Ty na jih jsou asi 3. Praha, Tábor, Soběslav a potom buď Jindřichův Hradec, nebo Třeboň...
Praha, Slapy, (přes Cholín nebo Neveklov opět 2 trasy) Sedlčany , Týn nad Vltavou (nebo Bechyně), Č.Budějice, Kaplice ....
Další je jen obměnou druhé: Praha, Jílové (PZ) , Sedlčany (dále jako 2.), nebo Benešov (dále jako 1)
Když pospíchám a chci se motat v provozu: Praha, Dodříš, Písek a dále Budějice nebo Týn, také Strakonice a Šumava (Sušice , Kašperky, ..), Lipno,......

Tak to jsou mé oblíbené trasy a pokud bych měl vypisovat své letní cesty, pak jsou to asi tyto a jejich kombinace. Nikdy se nevracím stejnou cestou , kterou jsem přijel.
Existuje ještě jedna milovaná cesta: Kteroukoliv zamilovanou do Soběslavi a pak Jindřichův Hradec, Dačice, Jemnice, Citonice, Hodonice , Hevlín, Mikulov, Valtice, Břeclav, Lednice, Novomlýnské nádrže..... Tato cesta je jedna z nemilejších, ale je už dost finančně náročná. Jednou za rok pokračuji přes Zlín a Vizovice do milovaných Beskyd. Letos jsem to sloučil s návštěvou u Majka.
Tak jsem dohnal resty za půl roku a občas, když si na něco vzpomenu to tu ještě doplním

Žádné komentáře: