středa 22. července 2009

Konečně ORLOVÁ - cesta

Po různých problémech s Yamou jsem se přece rozhodl zkusit štěstí a vyrazit na dědkosraz do Orlové k Majkovi. Přiznám se, že jsem té holce moc nevěřil, ale ona byla skvělá...

Od začátku. YAMA měla před odjezdem 16.7.2009 ráno
34479 km na tachometru.




Vyráželi jsme něco po 6. hodině celkem naložení. Ona s kufrem a "bandalírem" a já s batohem na zádech. Mám sice tankvak ale při tankování překáží. Proto jsem volil batoh. Na cestě jsem se moc focením nezdržoval, protože to byla stará osvědčená jižní cesta až k Břeclavi a Hodonínu.



Na sváču jsem se stavil v osvědčené restauraci pana Kani v Kobylí na Moravě. Hustopečský kotouč (klobása zabalená v bůčku) s knedlíkem a moravským zelím neměla chybu. A ještě za takovou cenu...



Yama ještě hlad zdaleka neměla a tak čekala venku s plným nákladem



Všem tuto restauraci doporučuji. Jídla chutná, ceny mírné....



Jen s opravami vozovek by mohli Kobyláci trochu pohnout. Jsou hrozné po výkopech už 2 roky

Další cesta vedla do Zlína, kde jsem se chtěl zastavil pro Letňáka a jeho Hondu. Měl však návštěvu až z daleké Austrálie a odjet se mnou nemohl. Přijel mi naproti až do Bílovic , což je od Zlína hezký kus, a odvedl mne k sobě domů (má to tam krásné),



kde připravil úplný občerstvovací festival.



že existuje tolik různých nealko jsem ani nevěděl




Měl jsem však od Viragodědka uložené úkoly, jako vyfotit tajemného Letňáka
a jeho motorku.



Zprvu bránil sebe i motorku , ale nebylo mu to moc platné



Motorku má krásnou a i on je fešák



Po hodince posezení mne vyvedl za město a rozloučili jsme se. Chtěl jsem si nadělat vyjížďku na Pustevny, které jsem se nemohl v sobotu zúčastnit, protože musím zpět.



Vyjel jsem tedy k parkovišti, prohlédl okolí a zase jel zpět. Měl jsem málo času do srazu, ale vědět, že zbytek pole přijede o skoro hodinu později, mohl jsem tu procházku absolvovat.



Moc jsem toho nenafotil, ale Beskydy i před tím Vsetínské vrchy jsou super a rád jimi projíždím.

Potom už jen cesta přes F-M do Ostravy , kde na Rudné u pumpy OMV čekal Majk s pobočníkem.



Ač se se svým ksichtem nerad fotím , byl jsem k tomu vyzván a tak tedy Majk a Já:



Přijel jsem na místo asi 12 minut před 17. , kdy byl ofi termím. Na to, že jsem před tím absolvoval cestu málo přes 500 km, to docela vyšlo....

Další přijel JVK



a za téměř hodinu za ním zbytek, jedoucí horní trasou a tvořící doprovod předsedovi Vendovi.

Společná cesta do Orlové za Majkovým autem, kam mi ihned uložil bagáž, srdečné uvítání na Majkově chatě celým štábem jeho spolupracovníků....



Vše bylo tak dokonalé, že i motorky měly svou stáj...

Tak skončila cesta za Majkem a následoval večer. Ale o tom až příště , milé děti....

Žádné komentáře: