pátek 17. dubna 2009

Opět krásná vyjížďka

Včera bylo asi poslední hezké počasí v tomto týdnu a tak jsem vyrazil. Kam jinam než na jih. Tentokráte to bylo po Strakonické, kterou nemám vůbec rád. Až k Haldě je to super, ale pak kopce a zatáčky s táhnoucími se kamiony a dokonce traktory. Dojel jsem až do Čimelic, kde bydlí internetový kámoš zvaný Čimelice.




Chvíli jsem postál u hřbitova než jsme se telefonicky domluvili na dalším



Zuzka stála u silnice tak nápadně, že někteří řidiči i zpomalovali, tušíce zradu. Žádná nebyla.



Dohodli jsme se, že vyjedeme do Drhovle do Domova pro seniory za kamarádovou manželkou, která je tam z důvodu nemoci.



Zuzku i Tinu jsme umístili po příjezdu do chládku v areálu domova. Je to bývalý zámeček s vlastní kaplí a bohoslužbami.



V parku jsou zbytky staré kašny



Poseděli jsme s kamarádovou manželkou v parku, popovídali a já vyrazil na další cestu.



Jelikož se mi nechtělo ještě domů, vzal jsem to na Písek , pak směr Budějovice, odbočil na Tálín,




koukl jak se ten Tálinskej rybník nahání a voděnka dosahá k samému kraji,



chvíli pokoukal na koníky u cesty



vyfotil jednoho světlého, ty má vnučka nejraději, a po krásných zatáčkovitých cestách dorazil do Týna nad Vltavou na křupavé a voňavé kuře do čínské jídelny .



Potom už klasická cesta domů. Super svezení a zážitky

Žádné komentáře: